Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1082 ggr
AnnaJohansson
0

Staduim :)

Kom precis hem från Allum där jag vart och shoppat lite idag! Innan vi skulle åka hem gick vi in på Staduim, och när jag står och kollar på en tröja säger min lillasyster ganska högt: " TITTA, Grimmor!!" Trodde inte dte var sant x) Men tydligen har dom en liten ridsportsavdelning där nu med stövlar från Graninge och stallskor och konstläder stövlar från Everest och massa roliga ridbyxor och även täcken, hjälmar och säkerhetsvästar, ridvantar, hästgodis grimmor, grimskaft m.m! Men det mesta var från Hansbo. En sak som jag upptäckte var att min hjälm som jag köpt på Hööks för 699:- kostade där 899;-! Precis samma hjälm!

Haha, tyckte detta var lite lustigt xD Hade aldrig trott att Stadium, av alla affärer, skulle ha en ridsportsavdelning!

// Mvh Anna

Fija
0

Ojdå, hoppas dom börjar med det här också! Synd att det var dyrare, men perfekt om man vill kika på det innan man beställer!

AnnaJohansson
0

Jo, men det var bara hjälmen som jag tycket var lite dyrare! Men t.ex ett par Everst "vinter"stallkängor kostade 299;-, inte så farligt! Och jag köpte ett par ridvantar för 59;- :)

Between
0

haha så skojjigt :P Hoppas dom får det hit också men det tror jag inte^^

neonrosa
0

Såg det i tidningen för inte så längesen, måste till Solna C nån dag och kolla vad de har ;)

[Angel88]
0

jag köpte ett par mörk chock rosa rid byxor där för 199kr. rikigt sköna att rida i va dom med..

svampi
0

Jag läste om det i Hästmagazinet igår. Det är ju jättebra att dom tänker på ridsporten också! Fast det låter som det är ganska dyrt…

fridak
0

deras hästsortiment finns även på nätet. det är bara vissa av deras butiker som har sortimentet, "mitt" stadium har itne fått det:(

AusaBausa
0

finns det i fler städer än hos er?

Maja
0

Hihi.. ^^ Coop Forum har också hästgrejjer, i alla fall i Karlstad!! ;)

E_hjo
0

Määään…. Det har ju inte Skövdes ju… Buhuuäää
Tror jag inte iaf!   XD

Mandysan
0

#10 Skövde har inte =(

The-Photo
0

På Citygross i bromma/solna har dom också hästsaker!

Det finns mountainhorse jacsson m.m.

Det är mkt billigare där också!

sofiiea
0

jönköping har, å så finns det ibland på både rusta, öb å netto.