Pris på Krafft Grund?
När köpte ni krafft grund senast och vad betalade ni för det?
Jag köpte i fredags och betalade 209 spänn vilket kändes hutlöst mycket! Säckarna var dessutom bara på 25 kg (tidigare 30 kg)

jag betalade runt 125 kr.köpte i fredags
tror jag.letar efter kvitto
jo det kostade 125 kr för 25 kg.
Jag e nästintill säker att jag betalar samma som @nn@ när jag köper kraft grund.
/Elin

Jo, det är vad alla andra ligger runt också. Så jag tror det blev fel när jag handlade… Ska fråga och se om jag kan få pengar tillbaka.
ja det blev nog fel när du handlade.

Kostade 160kr föra veckan när jag köpte min säck i stockholm på granngården.
#0 Vart handlade du? I Bålsta? För På Bettet är fodret dyrare tror jag, än t ex Granngården. Däremot slipper man betala 70 kr i bensinpengar, eller hur mkt det nu blir, för att ta sig till Enköping.

Jag betalade i fredags 199 kr för Groov 125 och då var det nedsatt. Vet inte vad grund kostar har inte köpt det på flera år.

RubHel, var det till mig?
Jag bor ju på andra sidan stan ;) Sorunda eller Södertäljes granngården åker jag till, var granngården förra torsdagen, de hade rea-kväll, fick 20% rabatt på mina krafft säckar sedan även :)
#10 Det var till första meddelandet :P Lade till det nu

#8 Ja, det var på Bettet. Men hörde med dem och det blev fel, skulle kosta 130 kr. Så ska ner dit och rätta till det någon dag :)
#12 Vad skönt! :D
jn84 - just denna butiken torr jga inte har någon prislista över foder.. för att jag har fått betala olika varje gång på samma foder.. skitskumt :S mama är nere och köper en till pepini nu, får väl höra vad hon fick betala..

Jag tror de har ett fast pris. Men att du har betalat olika beror nog på att krafft ändrat säckstorleken och att spannmålspriset gått upp. Det var iaf vad de sa till oss i fredags. Men sen blev det nog bara mänskligt fel :)

95 kr ^^, Extrapris då det är första månaden de har Kraffts foder
130 fick mamma betala idag

Tur var väl det :)
#9 Groov 125 kostar nu 225 kr här i Uppsala.
Tur att Lyrik äter Edel Avel - mkt billigare. Köper enbart Lusernstrå och Miner på GG nu. Resten på Johan Hansson AB. Bojkottar GG helt.