Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: ridtravare
Läst 1281 ggr
Jill_Niss
0

ATG-klinik eller Strömsholm ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter mycket om och men så har jag nu bestämt mig för att ta Hotten till en klinik för att han ska kunna bli rejält undersökt, och röntgad. Men nu undrar jag, ska jag ta honom till en ATG-klinik som ligger ca. 0,5 km från mitt stall. Eller ska jag transportera honom ända till strömsholm ? Jag vill höra vad ni har för erfarenheter av ATG-klinik och strömsholms hästklinik. Och förhoppningsvis kan ni vägleda mig :) TAck!

Johanna
0

Strömsholm har jag aldrig varit på…

men väl på en ATG klinik.. o jag tycker att det har funkat bra o att dom har varit proffsiga…

thilda-
0

Kliniken tycker jag!

[slo]
0

Jag kan bara svara för hur ATG-ombudet här beter sig… Kotledsinflammation är en väldigt omtyckt behandling, är det en hälta eller liknande skulle jag aldrig åka till ATG.

Jill_Niss
0

#3 okej, nej. detta är ryggproblem :)

electra
0

Jag har bara bra erfarenheter av min ATG-klinik. Nu väljer jag ju i och för sig vilken av veterinärerna där jag vill ha, beroende på problem. Men tillsammans utgör de en komplett samling av gediget kunnande och jag antar att det är ganska lika på de flesta ATG-kliniker runt om i landet.

Molla
0

Vi har varit på Strömsholm ett par gånger. det har varit toppen bra!!!

Anna Johansson
0

Åk till strömsholm! För där har dom fler vettar alltså fler ögon och mer kunskap och säkert mer utrustning än på ATG. ATG är bra där också men om man ska göra en omfattande undersökning så åk Srtömsholm. Tror att du får mer ut av det.

Lyrik
0

Väljer hellre Mälarkliniken än Ultuna, fast Ultuna ligger närmare än MK.

Strömsholm har jag aldrig varit på, förutom vid Hingsttåget.