snö?

Nä, har inte haft någon bra äng eller dyl. att rida på. Ängen där jag brukar rida har det varit 4-7 dm snö och det tycker jag är alldeles för djupt för att träna i. Då det tinade ner till 2 dm så blev det så tjock skare så det gick inte då heller. Hästarna plumsar i snön i hagen, det får räcka för våra.

har som tur är ridhus! skulle inte kunna leva ytan!

Nu längtar jag efter att grannstallet är klart med sitt efter 3 år här ute på landet och som frd ridhus nörd..saknar jag att vara nördig…;)
Ja, absolut.. Dressyr i snön är ju sååå mysigt :) Det ska jag börja göra nu när jag varken har ridhus eller volt..

Ja, tänk om man hade ridhus.
Vi har inte ens en ridbana eller volt..
ja, de gör ja. vi har ridhus i närheten men då hade jag fått rida upp ditt där själv och det är inte så kul på en stor väg där det kommer tung trafik precis.
Red på ett fält idag.. tränade lite volt, + busade lite också.
Har annars ridhus och paddock att utnyttja.
Men det är ju bara såå kul att busa ute med ungpållen =)
/Elin

Jodå, jag har ridit lite dressyr i snön. Men just nu är det blötsnö så det är ju inte så bra o rida för mkt i snön då..
jo ridhus skulle inte vara helt fel att ha :) men för den delen tror ja faktiskt att man lätt blir lite bortskämd med det när man väl har de… men dressyr freak som jag är skadar det aldrig med mkt snö!
är det bara jag som rider min häst på tygeln och ställer o böjer mm varje dag? när jag rider ut och så?

#11 Nej, det är jätte bra att ha naturen som sin träningsbana.