1: dagen...
jaha, nu var man hemkommen från första dagen som hästägare på 3mån.. :)
hon kom fram till Sthlm vid 19 tiden igår, o allt hade gått superbra.. lilla fröken som inte alls brukar vilja åka, traskade rakt in o stod stilla hela vägen! hon kanske ville flytta… ;)
när hon kom in i stallet bara ställde hon sej o tittade som att,. jaha, är det här jag ska bo nu? o sen började hon äta…
Imorse när jag kom stod hon o väntade, men hade legat ner under natten för hon var alldeles spånig..
Släppte ut henne i hagen o det blev ett jäkla spring.. minsta hästen i hagen är ganska taskig.. :(, bara jagar o jagar.. förhoppningsvis tröttnar han snart, tänker bara på stackars fröken som inte varit igång på snart 2 år.. haha
Idag blir det ingen ridning, men ska dit ikväll o kolla hur insläppet funkar o så tänkte jag ta mej en liten tur imorgon… ahh, har inte ridit på jättelänge juh…

Skönt att hon tog det så lungt med hela flytten :)
Bilder? ;)

Vad bra att allti gick bra. Hon ser ju jättefin och ståtlig ut. Lycka till med din häst nu. Och ridningen i morgon. :)

tack tack!
jo, hon är väldigt fin…. :)

Skönt att allt gick bra :)
ser fin ut, visa fler bilder sen :P

ja, jag ska ta mer imorgon när jag rider o så…
sen försöka ta några till ikväll inne i stallet…

Vad fin hon är!
Och lättande att allt har gått så bra :)

Var lite bluriga bilder nu på täckesklädd häst ;) Men hon ser söt ut :) Vad är det för stam på henne?

vad skönt att allt gick bra!!
jättfin häst. och fint täcke hehe. det känner jag igen =P

#10 hehe.. jo jag vet.. ska ta bättre idag… :) hon är inte så snygg utan täcke.. väldigt utsugen utav bäbis o helt omusklad av att inte gått på ca 2år…
Bellini-Maraton
#11.. lr hur! ;) det satt jättebra…