OMG .. :O
Denna filmen ger mig inga ord..
http://www.youtube.com/watch?v=UiH3zgo-yU8
Fy vad hemskt .. :'(
**VARNING FÖR OTÄCK FILM!!**

Eh… Innan jag kollar vill jag veta vad den handlar om! ; ) :O

#1 En galopptävling, och en häst kommer i motsatt riktning.. Sen får du lista ut själv!

ett galopplopp där en annan häst kommer mot de andra hästarna o total kolliderar med en häst i startfältet… inte direkt trevlig!

Att man kan låta sådant här hända.. Hästen som kommer i motsatt riktning måste ju ha slitit sig och börjat springa iväg :/ Fy vad hemskt..
Så fruktansvärt!!! =( vet någon hur det gick för hästarna och jockeyn??

#5 Speakern i filmen pratar om att "Dom resterande ekipagen fortsätter loppet, medans två hästar ligger döda bakom dom och jockeyn Stacy är livlös.."

med tanke på hastigheten båda hästarna kommer i så är det konstigt om jockeyn överlevt. han flög en hel del upp i luften med.

uuuuh :S :/

Hittade en liknande film på youtube, som även fanns på en humorsida.. :O Fattar inte att det finns människor som tycker sånt här är kul!? :/
Jag bryr mig inte om Jokeyn ._. haa :D känsn lite elakt av mig men jag tycker extremt synd om hästarna och vågar inte höja ljudet och höra vad dom säger ._. (konstiga att jokeyn inte flyttade på sig för en slrämd helt vilsen häst? Han låg ju ändå typ sista xD) USCH.

#10 Det kanske gick för fort eller så såg väl inte ryttarn hästen kanske…
Varför kan man inte tycka synd om både hästarna och jockeyn? Det var ju knappast hennes fel.

#10 sådär kan man väl ändå inte tänka? som sagt så går det väldigt fort och han hade andra hästar framför.

Usch orkar inte se sånt där. Är det en svensk film?

Hoppas att hästarna dog direkt i smällen…
#10 Det går ju så förbannat fort och dessutom var hon nog så fokuserad på loppet att hon inte hann reagera.. Det e lika synd om henne som hästarna!
asså shiiet…:S:S
/Elin

#14 ja det gör verkligen jag med. stackars hästar och hästägare. tänk att stå där och se sin häst kollidera sådär. huvva..

#13, engelsk
#14, hoppas jag med, stackarna!

Gud så hemskt!

usch… vågade inte kolla,,,,
tar väldigt illa vid mej av sånt där..

Åh, herregud!
#10 Tror inte man räknar med att det ska dyka upp någon från motsatt håll i en sån tävling… Inte hästen heller, för om den hade uppmärksammat den andra hästen tidigare så hade det kanske inte hänt.

Någon mer än jag som sett nåt sånt här hända Live, på skandinavium med shettisarna?
de har galopplöp med häckar, 2 st på varje långsida. en shettis stannade på första häcken, kom sen över men stannade på nästa oxå. vid det laget hade resten av fältet hunnit runt ett varv. 2-3 st rammade ponnyn som stannat och shettisar och ungar flög åt alla håll. hästambulansen fick komma ut för dom trodde ponnyn hade brutit ett ben men jag tror att det visade sig bara vara en muskel som slitits av.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#21 Min mamma såg där. Men det är å andra sidan dåligt av funktionärerna, för det hade kunnat undvikas. En funktionär hade kunnat gå in och ta tag i hästen och flyttat på den.
http://www.regret-nothing.com

#22 håller med…dom reagerade på tok för sent
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
usch usch , sånt borde inte hända :/
#21 Jag kan ju tala om att "funktionärerna" på shettisgaloppen var föräldrar och det var allmänt lek och stojj-klass… Så det var inte så mycket ordning på nånting. Men förbannat kul 

Usch, vilket smäll :'(

Ush fy. hämskt :/
#10 man hinner inte reagera det går för snabbt.
Uhh "/
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Asså jag emanr, Jokeyn överlevde ju, till skillnad av hästarna som dog :'C