Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 696 ggr
[Lill-Jonna]
0

Gud vad Billigt!!!

Jag KANSKE ska bli medryttare på en häst och det är JÄTTE billigt. Det kostar 500kr i månaden. Man får rida 5ggr veckan men jag kan nog inte göra det :(  Till våren får jag börja tävla (jag som aldrig tävlat) Och hon står för alla tävlingskostander och träningar m.m. Allt detta för endast 500kr

PimTheGreat
0

vad roligt för dig! Lycka till  nu då!!!Flört

[Lill-Jonna]
0

Tack

LinneaG
0

Gud va skoj!

svampi
0

Vad kul!

Thorsson
0

vad kul! Grattis :D Bilder på pollen vill jag ju se med *:D

Marster
0

skoj :) men är det billigt ? jag va med ryttare på ganska många russ innan och då betalade jag inget jag betalade inte heller när jag va medryttare till en D-ponny x/ Men men grattis låter skit kul :)

Marija
0

Grattis & lycka till =D

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Anna
0

Oj, är det billigt? =D

Jag är medryttare och får rida hur mycket jag vill i princip så länge ägaren inte rider och jag betalar ingenting alls… ;)

Men grattis o lycka till :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[Lill-Jonna]
0

Vanligtvis betalar man inget :P

Mixie
0

Men det beror ju helt på vart hästen står och vad man får göra med den..
#6 Jag har också ridit russ (mest ponnytravare) och då utan att betala men när jag red en d-ponny jag kunde få tävla och träna betalade jag 500:- i månaden. Det beror ju på vilka ambitioner man har, det är inte direkt lätt att hitta en medryttarponny man får göra annat än rida i skogen med utan att betala. Tycker 500:- låter rimligt om du även får åka ut och träna och tävla på hennes bekostnad :)

//Mickan

Lizzan
0

Lycka till!

LinneaG
0

#9 - vi har betalat/tagit betalt 500kr/mån för 2 ggr i veckan.

Cavello
0

Jag betalar 300kr i månaden för Disa. Tycker det är rimligt då islandshästar som sagt är en häst utöver det vanliga, med fler gångarter osv. x)

ew
0

Jag skulle aldrig betala 500 för att avlasta någon annan, ägaren borde väl enbart vara tacksam. Har aldrig varit med om att jag/ nån annan har fått betala, men min kompis fick betalt för att hon red en häst. Men om hon står för träning och tävling så låter det ändå rimligt! Men om du inte skulle vilja tävla då, blir de billigare då?..;)

__iE
0

vad kul :)

vad är det för pålle då ? bild ? =)

steffy
0

vad roligt

jonasjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har en tjej som kommer och rider våran nordis 1-2ggr/veckan,hon rider dressyr med honom och hoppar lite,och förståss då ute i skogen och rider med.Skjussar henne också om hon vill fara in till ridhuset och rida där..ska tillägga att han fortfarande springer på travet,och vi tar inte betalt av henne,vi är bara glad att hon vill komma och rida honom.

Marster
0

#10 jo det är ju klart men jag fick också tävla med D-ponnyen om jag ville. och så tävlade jag alla dom flesta russen i monté :)

Mixie
0

#18 joo men på travet är det ju en annan sak.. vissa betalar ju till och med kuskar/ryttare att tävla deras hästar :)

//Mickan