Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 745 ggr
-Japp-
0

hjälp mig med present..

ska köpa saker till min systers häst på Hööks för 1000 kr i födelsedagspresent ;)
små saker, inga täcken, träns m.m.
nån som vill sätta ihop ett paket med småplock, för 1000 kr, INKLUSIVE frakt m.m.
hade varit snällt :)

Saxo
0

Himalaya Saltsten

Nos och Nackludd

Happy Snacker

Effol Apple Crunchies

Reflexpaket till Häst

Rensons man & svans

Scratch Patch Klimatta

går på ca 900 kr, sen tillkommer frakt + PF avgift på ca 100 kr så då blir det 1000, hihi det var nåra saker iaf :)

Lorita
0

Dom svart orange reflexgrimmorna var super bra. Kiara och Ametist fick var sin i fredags, tyvärr fanns inte mindre än ponny så karisma får vänta ett år.

Sen den varmfodrade reflex jackan men det kanske är för dyrt, den var skön i alla fall Flört just nu så är det så mörkt så det står reflex överst på alla mina önskelistor.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Snuttan2
0

nytt borst-sett?

benskydd?

kanske sett med nya reflexer eller typ fårskinns-sett eller nått sådant?

jn84
0

Oj, vad svårt. Beror ju helt på vad hon behöver och har för häst? Men ibland kan det ju vara trevligt att köpa saker till ryttaren också. Man lägger oftare pengar på hästen än sig själv tycker jag…

[Jennniie]
0

Jag hade nog satt ihop ett paket som matchar, alltså samma färg eller liknande. Nu vet jag ju inte vilken färg hästen har, men
Här är några exempel:

Grimma+ Grimskaft,
**Lindor
**Schabrak i samma färg som lindor och ev brodyr på:
**fårskinns sett
**Reflex sett+pannlampa + Jacka
Läderskydd:

Ja du kan välja lite själv :P
hade gärna lagt in bilder el länk, men går ju inte att högerklicka på Hööks sidan och vet inte hur man annars gör :)

-Japp-
0

iih, va kul :D
kom gärna med fler "paket" :D

-Japp-
0

#4 igentligen är det inte så att hon behöver något.. men hon önskar sig inte så mycket annat, bara en massa konstiga my chemical romance saker ;)
så mamma kom med förslaget att köpa lite hästprylar. man kan aldrig ha för mycket hästsaker xD

så ja, jag har idetorka, eftersom hon inte behöver något igentligen.. därför jag bad om hjälp xD

Snuttan2
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är bra, i ren protest emot dålig musiksmak: köp hästsaker! ;D

Snuttans önskelista om man shoppar loss på Hööks enligt Japp's begränsnignar efter vad Snuttan villl ha ->

-Japp-
0

puttar..