Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 605 ggr
Johanna
0

På onsdag....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… blir man med häst igen då!

efter många om o men med transportbolag så är det nu bestämt att lilla prinssesan kommer hem på onsdag.

Är jättenervös över att hon inte ska sköta sej i lastbilen, o skada sej.. Hon tycker ju sådär om att åka…

o sen är jag nervös för att jag inte kommer tycka det är lika kul med henne som m PluttenLedsen

thilda-
0

ta de lugnt :) Hästtransportörerna är ju väldigt hästkunniga, så det där komma nog gå bra :) Vilket bolag använder du?

Johanna
0

ingen av dom stora eftersom ingen av dom var speciellt intresserade av att köra min häst….

jo, det kommer säkert att gå fint…

skulle ju bara fattas att få hem en skadad häst, när det är det man hållt på med i 1,5år…

elin
0

Jag vet vad du pratar om när du är orlig att inte känna samma glädje som med förra hästen. Jag kände precis så i början..
Man jämför allt med den nya hästen och den förra. Det är i sig inget ovanligt men det e jobbigt att ta sig igenom. Men om man tar det i sin o nya hästens takt så hittar man snart varandra. Tiden gör ju så man växer samman. Ta det lugnt i början utan press så ska du se att det blir jätte kul :)

/Elin

Believer
0

hoppas allt går bra och att hon kommer fram utan skador! men det går nog bra ska du se!

har du fått mitt pm förresten ang. täcket?

Johanna
0

förmodligen kommer det inte vara några problem, jag älskade ju den här hästen för 6år sedan o kommer säkert att börja göra det igen, kanske är värre med en helt ny häst….

o jag läntar verkligen efter att komma igång o rida m.m o om man ska vara lite hård, Hur kul hade jag det med Plutten det sista? vi kunde inte göra nånting tillsammans förutom att gå promenader o mysa.. vilket han iofs var värd, men ni fattar.

#4 ja, det har!.. sorry att jag inte svarat :), jag tar alltihopa, ahndlar ju bara om 50kr…

Believer
0

#5. okeej okej. =)

Johanna
0

jag är glad att täcket är påväg… riktigt skitväder nu ju.. :)

gejsa
0

Vad skoj att du äntligen får en häst att pyssla om. :)

Johanna
0

ja, det blir nog toppen :) lite annat att tänka på…