Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 562 ggr
Peppe
0

Hjälp igen!

Jag har nu hittat den där blanketten för anmälning.

på den finns att man ska fylla i hästens licensnummer. Blacky har licens, men måste man fylla i det på lokala? Fundersam

sen är det en sjujäkla massa rutor med klass, meetingavgift osv. fattar ingenting därifrån och ner!

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Mangis
0

Klassens nummer hittar du på proppen. Du behöver inte ha hästens licensnummer på lokal tävling, men däremot ditt eget. Allt som r skuggat (syns knappt på min skärm) fyller arrangören i. Du måste bara fylla i vilken/vilka klasser du anmäler dig till. Och skriva på, om du postar det… Lycka till på tävlingen!

Peppe
0

jag fyller i word-typen, inte pdf och där är nästan allt skuggat, även i rutan där mitt och hästens namn ska stå och det kan ju omöjligt dom fylla i…

ja jag vet vilken klass jag ska vara med i och att det står i proppen, men ska jag sätta ett x i rätt ruta då eller? blä jag fattar ingenting. är så rädd att göra fel med så den bli ogiltig

Snuttan2
0

Så du hittade papper att fylla i :) Haha, jag känner mig duktig som gissade rätt på det :D

Peppe
0

ja men det går inge bra med ifyllandet XD

Snuttan2
0

Jag har redan ansträngt mig så jag tänker inte tänka mera nu :P haha.

Mangis
0

Du kan sätta kryss. Det har de alltid godkänt när jag gjort det (satt ett X med datorn).

Peppe
0

jag tar nog det där imorgon…är för trött nu XD