Hjälp igen!
Jag har nu hittat den där blanketten för anmälning.
på den finns att man ska fylla i hästens licensnummer. Blacky har licens, men måste man fylla i det på lokala? 
sen är det en sjujäkla massa rutor med klass, meetingavgift osv. fattar ingenting därifrån och ner!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Klassens nummer hittar du på proppen. Du behöver inte ha hästens licensnummer på lokal tävling, men däremot ditt eget. Allt som r skuggat (syns knappt på min skärm) fyller arrangören i. Du måste bara fylla i vilken/vilka klasser du anmäler dig till. Och skriva på, om du postar det… Lycka till på tävlingen!

jag fyller i word-typen, inte pdf och där är nästan allt skuggat, även i rutan där mitt och hästens namn ska stå och det kan ju omöjligt dom fylla i…
ja jag vet vilken klass jag ska vara med i och att det står i proppen, men ska jag sätta ett x i rätt ruta då eller? blä jag fattar ingenting. är så rädd att göra fel med så den bli ogiltig

Så du hittade papper att fylla i :) Haha, jag känner mig duktig som gissade rätt på det :D

ja men det går inge bra med ifyllandet XD

Jag har redan ansträngt mig så jag tänker inte tänka mera nu :P haha.

Du kan sätta kryss. Det har de alltid godkänt när jag gjort det (satt ett X med datorn).

jag tar nog det där imorgon…är för trött nu XD