Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettavel
Läst 721 ggr
Wanilj
0

Nytillskott!

Igår var vi och hämtade vår lille påläggskalv. Han är av rasen Welsh, född 05, far, mor, mormor och morfar är Elit, han själv visad med 40 poäng..

Han är sockersöt..och kan hoppa! Han hoppade över tråden igår när vi släppt honom, så det var bara att ta storstolpen och tre trådar istället! Nu hoppas vi kunna hitta sommarkompis åt honom..

Bilder kommer ikväll!

Linda
0

Men gud vad roligt!!!

gejsa
0

Ha, ha vad bra att ni har köpt en hoppehäst. Väntar med spänning på att få se bilder.

Wanilj
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bild på honom!

Wanilj
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

se vad Hampus hittade!

CBA
0

Vad fin han är :o)

Vi har fått en ny hingst till stallet vi med. Camilla har fått låna honom och han är riktigt fin men inte så stor :o)

Gå in på hennes hemsida och kolla så ser du bild på honom….

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

gejsa
0

Wow! Vad fin han är.

Wanilj
0

han är en riktig goding!

CBA- så Eks har kommit nu! Då är hon glad förmodar jag!Glad

MiaMaria
0

Åhh, men du vilken liten skönhet!! Skrattande

mazze
0

Vad fin han var!

Sandra
0

Vilken cool färg han har! Underbar liten kille!

Wanilj
0

ja han är jättefin och hoppar enormt bra!Flört

__iE
0

vad fin han va! =)

Linda
0

Ser riktigt klar ut för att vara ett år bara ju, riktigt snygg!!

Wanilj
0

ja och han är så rar, man bara smälter.. han äääälskar när man smeker ganascherna, över ögon, nacke och…ÖRON!?! då står han och småsover.. men han pratar mkt när man kommer så hummar han som svar när man pratar med honom… liten sockertopp! lite synd om honom nu bara då han går ensam i en hage… har lagt in i annonsen på Wanilj att jag gärna byter mot ett eller tvååring valack eller hingst… så om ni vet ngn…HOJTA!

Sandra
0

Ska du sälja wanilj?

Wanilj
0

Japp, vi har nu fyra hästar.. blir fem då Wieta ska ha föl..om jag ska köpa sällskap till lilleman så blir det sex hästar!Förvånad

Det är påtok för många! 

Vill nästa sommar köpa ett fint litet Welshsto, om jag nu hittar en dam som passar..

Sandra
0

Aha… nu förstår jag varför =) Wanilj som är så fin!… men man kan ju inte alltid behålla det vackraste… Väldigt tråkigt. Men oh så fin killen ni fått är!

CBA
0

#7 Ja hon är jätte glad, hon har ju väntat så länge på honom och nu äntligen är han hemma hos henne :o)

När flickorna går i nästa brunst så ska han och dom få ha en dejt ;o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Wanilj
0

så mysigt!

lisette
0

ooh varför så stora bilder??? får vänta tills imorgon.. *suck*