Lidens connemaror
Hejsan.
Min mormor och morfar har en liten uppfödning av connemaror, och har sålt en hel del hästar genom åren, men vet inte så mycket om alla hästarna. Men jag hade tyckt att det hade varit kul att få höra hur det har gått för dem. Jag har själv tre egna från deras uppfödning, två hemma, och en som min kusin just nu har och rider.
De heter Lidens Kam Bolero och Lidens Kam Bellie och Lidens Jasmin.
Hade varit kul och få reda på om du kanske äger, har ägt eller känner någan av Lidens Connemaror. Några av avelstona de har haft och har är: Maly, Lidens Lady Li , Lidens Caprifol och Lidens Kamomil.
:)
Ha det så bra.
är inte mandysans ena en lindens ?

Jo, det är det, den hästen var min första connemara, som vi sålde innan han blev inriden :( men jag var förliten då.. .. jag har skrivit till henne :)
ja jag såg det sen, men vad roligt ! :D
#2 Du får gärna skriva igen, jag har inte fått ngt. :) Du får gärna berätta mer om Corall och komma och hälsa på om du vill! =)
är det Lindens eller Lidens det ska vara?
för är det LiNdens stuteri så har jag varit där ;)
jag bor i grannbyn

Det heter Lidens Stuteri.

#5 det är Lidens !:) ligger utanför falköping
#7 Utanför Falköping? Då kanske nån av era "Lidens" hästar har tävlat i Herrljunga eller Gäsene nån gång? :)

#8, Det kan säkert ha varit så, men det är i så fall någon a de hästar som blivit sålda :) För de hästarna de har till Avel tävlas inte, men de har varit på många utställningar, b.la. i grevagården:)
#6 #7 ok, då var det inte samma