SÖKES: Någon som säljer vinterstövlar?
Hejsan :) undrar om det är någon som säljer vinterstövlar i storlek 38 vid Lund området i Skåne ?
putt

köp annars från ex börjes… :)
#2 ja de kan man göra men ja det tar väll ganska lång tid innan man får det? för ja ska rida islandshästar nästa vecka och då behöver ja ngt varmt om fötterna

nja, tar bara några dagar, jag köpte grejer från börjes o fick dom rätt snabbt…
annars kan du väl bara åka till nån hästaffär…. eko har säkert stövlar.. ex
Men ja vill helst inte lägga ut 400 kr för ja har nt rååd :P
putt

jag har ett par vinterridstövlar som jag inte använder, men får kolla imorgon ang stl… vad för sort stövlar är du ute efter?

..fast missade….jag bor inte vid Lund. Bor i ronneby
#8 var ligger ronneby?
blekinge..
#10 Jaha. :/

man kan annars åka o hämta dem, går ju tåg ;)
höhöhö ^^
eller skicka på posten :)

#13, fast hon behöde de ganska snabbt ;) då kan man ju göra en utflykt över dagen med tåg ;D ^^
#13 jag orkar inte åka tåg :P det är drygt. får kolla på blocket m.m

#15 pippa är från kristianstad och hon kommer till mig på lördag om det hjälper dig något att få de dit….
Men posten tar endast 2 dagar… Om det är nästa vecka hon ska ha dem så funkar det ju ..

jaja, men tänk om dom försvinner ;) haha, nhejmen ;D

Får meddela mig om det är av intresse….. jag kan skicka de via posten. spelar ingen roll……
nej tack.
Skicka dem med BUSSGODS - billigt, bra, smidigt, enkelt!!
Hahaha.. Vad gör jag för reklam egentligen? XD

Verkar som hon inte intresserad av stövlarna som jag tolkar hennes inlägg, så inget mer att diskutera då…;))
Hihi.. Vilken storlek är det på dem? :P Jag har inga bra vinterdojjor.. ^^

#23 jag fattar inte stl som står på, inte svensk stl…ska kolla pappret jag har på stövlarna och se om stl står på….då jag köpte de förr förra vintern har jag glömt stl på dem och har använt de fåtal gånger

#23 stod inget där heller…suck…men kan tänka mig det är stl 37el 38..är den stl jag brukar ha. Kan ringa butiken imorgon och kolla stl om du vill
Hihi.. Det är lugnt.. ;) Tror nog att 37-38 är för litet.. Men vad står det för storlek då? :P Vet ungefär vad jag har i andra länder också.. ;)

#26 så här står det EUR 35, USA 3/W4, UK 3. Märket är Mountain Horse

Men då är det ju stl 35!

#28 kan de inte vara. då hade jag aldrig fått på mig dem. Jag har 37 el 38 i stl ju………….

weird… Det måste ha blivit ngt fel med märkningen. Tror att jag har 5½ UK (eller om det är 4½), och jag har 38-39 svensk storlek.