Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 566 ggr
Believer
0

Ledsen..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

så nu har jag lagt ut mina älskade hästar på annons.
men det blir bäst så här. jag måste tänka på deras bästa. jag har inte tiden länge för dom, som jag hade förut. plus att ekonomin nu när man är mammaledig är usel. vi har gått back varje månad den senaste tiden. känns inte kul..
men åter till hästarna. det känns rent ut sagt förj*vligt, men vad ska man göra. jag vill bara deras eget bästa, och dom förtjänar nån som har mer tid för dom. visst, jag kan vara egoistisk och behålla dom, men det är inte rätt. Jag vet inte när jag får tillbaka tiden som jag hade för dom förut. jobbigt men sant.
MEN, om jag inte hittar rätt köpare, så säljer jag inte. tiden får utvisa..

Believer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

elin
0

näämen usch… Guu vad tråkigt. Lider med dig!
Lycka till med försäljningen!
*massa tröstekramar*

/Elin

bubbelbubbel
0

nej men usch så tråkigt !!!
men du är ju itne den första som fått göra samma sak.
måste du sälja alla då ?

Believer
0

tycker oxå det är jättetråkigt. fy sjutton…

bubbel - det känns bäst så. jag kan inte välja mellan dom.

__iE
0

nejmen :( undrar som bubbel ..? du kan inte ta ut dem p foder först då ?
tråkigt i vilket fall *kramkram*

bubbelbubbel
0

ja men det är ju en jättebra idé, hitta en fodervärd tills lillkillen är större !

lisette
0

men malin, vad tråkigt!!! =( =( tycker först och främst att du ska försöka en medryttare/fodervärd till lucky. du har ju inte försökt. ;)

säljer du så kommer du att ångra dig.

gejsa
0

Jag är precis i samma sits som dig. Har inte råd/ork/tid med mina 4 längre. Ska sätta ut två på annons med och den här gången till försäljning.

QuickStep
0

samma här. har försökt o sälja mina shettisar länge för ja har inte tid, energi o pengar och d som finns kvar lägger ja hellre ner på min egen ridning så ja kan komma tillbaka efter graviditetn o så. min egen träning.

Men nu har d gått 1½ år sen ja fick barn och d e hopplöst o försöka sälja shettis i stockholm.

Åh vissa saker kan man ju inte dra in på.. som hö, krafft, spån eller torv..

Jag har fått dra ner på träningar, verkar dem själva nu och kollar dem bara nångång ibland hos min riktigt hovslag. ja, sånt.. men d e dyrt ändå.

Ja betalar i år 2.40 per kilo hö.

Believer
0

har funderat på fodervärdar,men jag tror nog det blir försäljning iaf. det känns som det rätta.

#9. flytta hit istället. det tog 2 timmar att sälja min shettis. =) visserligen till en kompis, men iaf =)

svampi
0

nää gud vad tråkigt!! Om krabat säljs i framtiden så kommer det att vara till ridskolen, sa ägaren, så han kommer nog inte flyttas därifrån.