Fotoutmaning #8
Fotoutmaning #8
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
Alla bilder är välkommna, både opublicerade och tidigare publicerade bilder bara dom har hästanknytning. Ta det inte för allvarligt utan det här är för skojs skull, kom ihåg det :)
**Tidigare teman:
**Fotoutmaning #1 - Skog
Fotoutmaning #2 - Action
Fotoutmaning #3 - Humor
Fotoutmaning #4 - Arbete
Fotoutmaning #5 - Frihet
Fotoutmaning #6 - Bus
Fotoutmaning #7 - Glädje
Regler
Posta ett (1) foto som ni tycker representerar temat. Självklart måste du ha fotat bilden själv.
Lägg gärna till information om var, när och hur.
Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
Utmaningen pågår i 7 dagar samt max två dagar att utse "vinnarna".
Jag väljer temat tävling. Tolka det som du vill! Hästar som tävlar i hagen, priser, osv, fungerar lika bra som en "vanlig" tävlingsbild. Tävlingen stängs 22 juli, och 24 juli presenteras vinnarna.
Lycka till!

bättre sent än aldrig (A)

#2 haru fotat den sj?

hehe nej ;D men jag ska byta så fort jag hittar min egna bild
har bytt bild nu

vad fina bilder, detta kommer inte bli lätt.. ;)

Dubbelt…

komigen gått folk :)

skrev visst fel vid mitt bidrag. skrev "Lucky och Jullan bråkar om Kiaras uppmärksamhet", det ska ju självklart stå "Lucky och Jullan tävlar om Kiaras uppmärksamhet" =)

Jag bidrar med den här bilden, ett ekipage på nationbella hopptävlingar i Nybro.
Bortse gärna från loggan, är inte hemma och får kopiera från hemsidan.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#22 Va härliga :D

nu har det väl gått mer än 7 dagar??

Tävlingen avslutades 22/7…
F*n också, så då hann jag inte me?

nu är jag hemma, ska avgöra den idag.. :) och ja, den är stängd

Då kom nog inte vi med heller 
#19 Attlid, det är min kompis på bild :D Cecilia Settergren på Pepperoni Quick Step :) Grattis till 3.dje platsen :)
#29 Vad skoj!
Blev lite häpen ;D Hon ska komma och testa min pålle denna veckan då dom har kommit hem från Miami och jag ska testa Colan och Peppe :)
Du Attlid, på torsdag ska ja skriva en spalt om dig om vilken duktig fotograf du är till min fotogrupp och det kommer ställas ut i stadsmuseet, samt mina foton :) Lycka till med fotandet! :D
#31 Oj, vad roligt, tack! =)
:)

#33 tävlingen är avslutad :)
Haha oj! xD