Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 8772 ggr
Mixie
7

Pärlpannband

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag tillverkar egna pannband till häst som jag säljer för materialkostnad+frakt. Finns i flertalet olika kombinationer och har man egna önskemål går det också bra! 70:- för ett 110:- för två. Maila mixie08@hotmail.com eller skriv här i tråden vid intresse!

//Mickan

ella99bella
3

Finns det nån bild när det sitter på ett träns?

Mvh/Ellen<3Glad

Spiritinthesky
1

Hur långa är full?

Isa Aronsson

www.stallequino.se

jagga-ewe
0

Jättesnygga! Jag vill oxo se dem på ett träns, eller på en häst. Hur fäster du dem på nackstycket, är det bara en smyckestråd eller sitter pärlbandet fäst vid nånting?

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Mixie
0

Såhär ser det ut på en russtjej :) Man kan måttbeställa om man vill mäta själv!

//Mickan

Mixie
0

Såhär ser sidorna ut! Finns i svart och brunt och är av syntetmaterial som är lätt att rengöra.

//Mickan

Mixie
0

Här visas en variant upp av en stor tjej! Sidorna är alltså som på ett vanligt pannband och du tar av och på det på samma vis.

//Mickan

chade
0

läderbitarna för att fästa i tränset, är det något man kan köpa löst, eller måste man pyssla ihop eget på ngt sätt? hade vart kul om du berättade lite hur du gjort. blev sugen på att prova göra ett eget :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Gullan_J
0

Sitter och designar ett nu, lägger snart ut bild på hur jag vill ha mitt :)

-Bättre ökänd än okänd

Gullan_J
0

Jag vill ha ett i strl cob i detta mönster :) PMa mig :)

-Bättre ökänd än okänd

Mixie
0

#7 nej tyvärr. Jag frågade andra tillverkare samma sak men fick nej överallt så jag fick pyssla mig till en version som passade mina önskemål! Tips åk till panduro så kan dom säkert hjälpa :)

//Mickan

chade
0

#10 okej tack! :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

jagga-ewe
0

Jag blir oxo lite sugen att testa göra ett eget, utan att sno din design förstås! Undrar bara vad du har för tråd genom pärlorna och hur du fäster den i läderbitarna? Jag har en kompis i stallet som syr i skinn och själv har jag roat mig med att göra egna lampwork-pärlor, så det vore ett kul gemensamt projekt. Mina pärlor och hennes fästen. :)

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Mixie
0

#9 här är en bild på ditt! Motsvarar det dina önskemål? #12 provade först med ståltråd som bara gick av, nu kör jag med någon extra stark tråd jag köper nere i vår sybutik.

//Mickan

Gullan_J
0

Verkligen jättefint! Vill absolut köpa det :)

-Bättre ökänd än okänd

AnotherLova
1

Wow jättefina! Funderar på att köpa :)

Gronstedt
1

Otroligt läckra, TS! Precis vad jag letade efter när jag hade medryttarhäst. Nu har jag inte pålle kvar längre …

Underbarn
0

Kan man få som "clic-on" version? :)

Mixie
0

#17 jag testar just nu möjligheten för lättare montering men har inte funnit den optimala lösningen ännu… Tyvärr!

//Mickan

Mixie
0

Puttar upp! Har haft massvis av beställningar men nu är det lugnt! Någon som vill ha är det bara att säga till :)

//Mickan

Underbarn
0

#18 finns ju så man kan ha knappar man trycker på, som på jackor om du förstår :) mitt träns kan bara ha sånna det är därför :/

ella99bella
0

Jag är sugen på ett! Vad skulle frakt kosta och finns vinröda pärlor?

Mvh/Ellen<3Glad

Mixie
1

#21 frakt går på 12:- jag har vinröda pärlor i 6mm storlek. Tillräckligt många för att använda i kombination med annan färg men inte för hela! Eller de går som mörkröda, se bild :)

//Mickan

ella99bella
0

Okej har typ silverpärlor du skulle kunna kombinera med de vinröda?

Mvh/Ellen<3Glad

ella99bella
0

Eller ännu hellre, marinblåa pärlor ;)

Mvh/Ellen<3Glad

becca_saida
0

Gör du fortfarande pannband på beställning? :)

SannaNolte
0

snygga!

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️