Pärlpannband
Hej! Jag tillverkar egna pannband till häst som jag säljer för materialkostnad+frakt. Finns i flertalet olika kombinationer och har man egna önskemål går det också bra! 70:- för ett 110:- för två. Maila mixie08@hotmail.com eller skriv här i tråden vid intresse!
//Mickan
Finns det nån bild när det sitter på ett träns?
Mvh/Ellen<3
Hur långa är full?
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Jättesnygga! Jag vill oxo se dem på ett träns, eller på en häst. Hur fäster du dem på nackstycket, är det bara en smyckestråd eller sitter pärlbandet fäst vid nånting?
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

läderbitarna för att fästa i tränset, är det något man kan köpa löst, eller måste man pyssla ihop eget på ngt sätt? hade vart kul om du berättade lite hur du gjort. blev sugen på att prova göra ett eget :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Sitter och designar ett nu, lägger snart ut bild på hur jag vill ha mitt :)
-Bättre ökänd än okänd

#7 nej tyvärr. Jag frågade andra tillverkare samma sak men fick nej överallt så jag fick pyssla mig till en version som passade mina önskemål! Tips åk till panduro så kan dom säkert hjälpa :)
//Mickan
#10 okej tack! :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Jag blir oxo lite sugen att testa göra ett eget, utan att sno din design förstås! Undrar bara vad du har för tråd genom pärlorna och hur du fäster den i läderbitarna? Jag har en kompis i stallet som syr i skinn och själv har jag roat mig med att göra egna lampwork-pärlor, så det vore ett kul gemensamt projekt. Mina pärlor och hennes fästen. :)
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Verkligen jättefint! Vill absolut köpa det :)
-Bättre ökänd än okänd
Wow jättefina! Funderar på att köpa :)
Otroligt läckra, TS! Precis vad jag letade efter när jag hade medryttarhäst. Nu har jag inte pålle kvar längre …
Kan man få som "clic-on" version? :)

#17 jag testar just nu möjligheten för lättare montering men har inte funnit den optimala lösningen ännu… Tyvärr!
//Mickan

Puttar upp! Har haft massvis av beställningar men nu är det lugnt! Någon som vill ha är det bara att säga till :)
//Mickan
#18 finns ju så man kan ha knappar man trycker på, som på jackor om du förstår :) mitt träns kan bara ha sånna det är därför :/
Jag är sugen på ett! Vad skulle frakt kosta och finns vinröda pärlor?
Mvh/Ellen<3

Okej har typ silverpärlor du skulle kunna kombinera med de vinröda?
Mvh/Ellen<3
Eller ännu hellre, marinblåa pärlor ;)
Mvh/Ellen<3
Gör du fortfarande pannband på beställning? :)
snygga!
Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️