Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 986 ggr
Mandysan
0

Söker avkommor..

Jag söker avkommor efter New forest hingsten Nasser NF61 och efter connemarahingsten Cannon RC 37.

Efter Nasser vet jag:

Xandou New forest…
Mandy NF/Sv halvblod
Nashville New forest/?

Efter Cannon vet jag:

Lidens Corall Renrasig connemara, gammaldags typ

Ngn som vet nån mer häst efter dessa hingstar?

Annette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett 26-årigt New Forest sto e Nasser. Hon heter Nikita och är ett diplomsto, samt fått många guld på utställning. Hon har fått fem avkommor och använts som ridponny. Numera är hon pensionär. Jag har haft henne sedan hon var 1 år.

Mandysan
0

Det märks att hon och Mandy har samma pappa.:O Shiet vad lika! Förutom färgen då, Mandy var fux.

Kul att få se lite andra avkommor efter han btw=)

Annette
0

Det finns/fanns en hel del avkommor till Nasser där jag bor, han stod i Väring hela sitt liv. De flesta börjar väl bli gamla nu, förstås.

Är det Leåra som är mamma till Mandy?

Mandysan
0

Japp det är Leora. Bor du oxå i Skövdetrakten?

Annette
0

Jag bor i Väring. Då är Nikita och Mandy födda på samma ställe, såvida inte Leåra såldes med Mandy i magen.

Nashville, står han på Kultomten? Min dotter rider där och det finns en häst där som heter så, e Nasser.

Mandysan
0

#5 Japp det är den Nashville!:D ps ser man dig på tävlingen imorrn kanske?

Annette
0

#6. Ja, det är inte omöjligt. dottern vill dit. Hon tror nog att det är som Scandinavium. (Hon är 6 år.)

Vad är det för mamma till Nashville?

Mandysan
0

#7 Inte en blekaste aning men jag kan ta reda på det.

Vilken dag rider din dotter? Jag ska vara funktionär i Lb:n imorrn. Vore kul att kanske ses lite.

Annette
0

Hon rider torsdagar 18.30. Hon började nu i höst, så hon har bara ridit där 2 ggr ännu.

Mandysan
0

#9 Jag skriver i din gästbok ist.

josss-e
0

Jag vet antagligen en hel del om avkommor till stot som corall är undan, kanske efter cannon också, jag kan kolla upp om du vill!?