Jag får nippran....
…har megatråkigt och inte det minsta trött…inget bra på TV heller och sambon på fest!!! Vad ska jag GÖRA?????? åhhhhhhhh…suck

Prata me trevliga själar här! :D

segt här ikväll tycker jag…

Brukar va det på vardagskvällar, men man får ta vad man får…och i detta fallet är det JAG :D
Jag då?? duger jag??

hehe….ni duger alla här inne….:)
Hur ska vi pigga upp dej då….

#6 ja du….bra fråga….vet inte. allmänt nere idag…. känns mer och mer nu när det närmar sig förlossning. Grinigsom fanken och gråter för allt
Lilla lilla gumman, du behöver en stor varm famn att krypa in i ???? det är helt Ok….om det är Ok med dej så tala om vad det är som är jobbigt, jag har varit exakt där själv, men …jag vet att det inte hjälper, men det ingår i förberedelserna inför att bli MORSA….. Spitt it out, baby!!!!

Jag har tråkigt med, ska vänta tills ett med att åka över till pojk..
Så jag sitter å suktar över att nät-shoppa nu, är jätte hemskt, jag har ju ont om pengar nu
Har desutom bränt av en del pengar tidigare idag 
har tittat p åfilm, syskonen boudelaires olycksaliga liv… köpte 11 st nya dvdfilmer på maxi idag….. attans vad vi är hopplösa gubben o jag…… nu blir det inga fler dvd:er innan nästa löning har vi bestämt.
men sitte ro väntar p åatt bl itrött nog att kunna somna…. ett jävla elände o ha insomnia, eller ja, åtmsintonne sömnstörningar.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.