Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 702 ggr
NovaRoll
0

Övervakningskamera

Pga. nattliga, ljusskygga, obestämdbara besökare letar jag m. familj med ljus och lyckta efter begagnat övervakningssystem, den bör innefatta mörkerseende, ljudöverföring, vara trådlös och klara ca.60m.

thilda-
0

vad har ni fått för besökare :D *nyfiken* :)

NovaRoll
0

Har haft det lugnt sen vi skaffade Grand Danoisen 14/7 förra året och innan det så har det varit en del otrevigheter som syrabränningar, knivskärningar, påsättningar, trasiga staket, aggregatstölder men det avtog när våldsroteln från stockholm var här för 2 år sen och upphörde helt iom. Viktor (hunden), men nu sen 3v. har det varit lite konstigt…oförklariga sår, utrustning nedslängt på lösdrift, grind som varit stängd kl. 22,00 är på vid gavel på logen kl. 6,30, spik utslängt på natten över gårdsplanen som har varit "ren" kvällen innan och då skulle vi lasta ponnys på morgon, ska väll inte behöva säga att stallet är ihoplåst med kätting….så jag tror att det har börjat igen..ahhgg=(

bubbelbubbel
0

nämen fy va otäckt novaroll !

fridak
0

vad finns det för folk egentligen!?!

davidia
0

nej fy vad obehagligt……

__iE
0

usch vad obehalglit :/

thilda-
0

usch :S

NovaRoll
0

Ingen som har någon som bara ligger?? kanske ni har slutat med avel eller dyl.

divansson
0

oha, läskigt..

NovaRoll
0

Ja ni… det är ingen hit precis, vi har allt utom kamera nu och sen återstår det att strypa sömnen

Lindbygarden
0

usch va otäckt… var försiktiga bara så ni inte springer ut och blir skadade.. filma och banda samt ring polis… kanske ngt tvprogram kan hjälpa er att "sätta fast" nötterna…

lisette
0

mina föräldrar köpte en fölvakt med IR till sitt sto. nu har knäppgökarna satt upp det där hemma, kollar med de imorgon var de köpt kameran +tv:n. det var nämligen inte allt för dyrt.

NovaRoll
0

#12 Tack!! är som sagt glad och tacksam för all hjälp som går och få…ska snart gå i dusch efter en lång natt….

Klasson
0

De här paketet har vi hemme http://www.topguard.se/store/index.php?main_page=product_info&cPath=106_101&products_id=813&zenid=cc0lcso8f0rsdqlaenol6853q3

Detta pga min sambo är mekaniker och vi har värdefulla saker hemma..

Vi satte upp de efter vi hadde besök hemma som snodde våra husnycklar!

Å jag lovar våra hundar hadde inget att seja emot!

Då har vi Schäfer?!?!

Nu har vi även en Amstaff..

Klasson
0

Här hittade jag en billig som tar 90m

http://www.privatmarknaden.com/adview.asp?adid=4935

NovaRoll
0

#14 Jätte tack!!! men…rörelsedetektor funkar inte i stall och på lösdrift… men behöver få ett slut på det hela då vi/jag inte orkar så mycket länge till, det har ju pågått nu i 10 år….och som jag skrev på annat ställe, ibland blir man gammal fort…

Klasson
0

Men sätt dig å sök på överbevakningskamera.. 

Jag tror dok typ alla säljs med rörelseditektor… dom är ju på hela tiden..

bonde
0

Här är ett företag som säljer övervakningskameror, kolla på den som heter "Nattvakten", den kanske kan vara något för dig.

www.lelles.nu/5.html

DojoKelder
0

usch då så otäckt!!
Även vi har haft en del spring i stallet.. dock har ingen kommit till skada eller något försvunnit.. vi har nog bara lite nyfikna besökare.

lisette
0

de hade köpt sin på onoff och betalat 6-700 för den. men de har rabatt på onoff.

sökte lite där och hittade denna.

AusaBausa
0

#20 sån skule jag vilja ha nu när pållarna kommer o vara hemma…perfekt när Kefir ska föla…då kan jag filma det. Tack för tipset!

NovaRoll
0

Vad ni är gulliga, jag ska kolla upp allt ni har tipsat om + alla mail så får vi se om det fixar sej….Tack en  en gång!!!