Zkarlet <3
Ville bara visa bilder och berätta om min ridläger ponny Zkarlet.
Hon är en underbar c-ponny på 4 år som jag aldrig glömmer. Om det är nån som vet vart hon finns nu eller har ridit/träffat henne skriv gärna :D.
Jag red henne på ett av sommarens ridläger på Gunnorp. Hon är väldigt het och studsig. Ibland kan det bli lite för mkt för henne när man rider så då protesterar hon väldigt mkt. Hon stegrade en gång med mig och studsade runt som en studsboll ibland. och ibland fick jag knappt nån galopp på lektionerna för att hon bara studsade runt. men vi lärde känna varandra och lärde oss förstå varandra och alla sa att vi var som gjorda för varandra. gissa om man blev glad att höra det. Hon är så underbar så det inte går att beskriva med ord. Och att vi kom igenom en bana med hinder lungt och sansat på en liten tävling var jag superglad för även fast hon vägrade på ett kryss. vi hade inte hoppat det innan så. På första hopplektionen studsade hon bara runt på stället och sprang snett förbi hindret. så vi gjorde stora framsteg. Hon är en ängel att sköta om så mysig asså. Hon är en ponny man nästan skulle kunna betala hur mkt som helst för. Saknar henne nå enormt och hon är den bästa hästen jag nånsin träffat!
<3
nu kommer lite bilder. :D

Fin!!! :D

Fin :D

putt*