OT Bilder som inte visas?
Ngn mer än jag som har problem m bilder som ligger i trådarna? När jag ska öppna dem, lägger de bara sig nere i kanten på datorskärmen o sen går det inte och stänga dem…för o kolla dem måste jag klicka på dem igen… ngt irreterande då det kan bli MGA såna bilder…..
jag får så varje gång….måste vara nån skit som hamnar på datorerna…?
ja det är inte lite irreterande…….
ja det är det.och för att jag ska få bort dom bilderna så måste jag trycka på alt gr,ctrl och delete för att kuna ta bort dom..så jag brukar inte öppna alla bilder och det är ju tråkigt för man vill ju gärna se.

så hade jag det ett tag innan..
#5vad gjorde du åt det?
#4 jag får inte äns väck dem genom o göra så!!!!!! Måste logga ut o sen logga in igen, grrr! Blir man låter bli o kolla bilder o det är ju trist….

#6 Det försvann av sig själv..
jo jag är också tvungen att stänga ner sidan …..detta har pågått jätte länge

åsa, jag är lite korkad. vad menar du?

#10 Ja exakt!
#9 jag klickar på en bild den lägger sig så som #10 visar o sen när jag klickar på den på nytt visar sig oftast bilden men då kan jag inte stänga ner den sedan utan den ligger kvar tills jag stänger datorn..funkar inte med ctrl+ alt+delete här…NGT irreterande….
så där får jag med….men om jag trycker bort alla sidor som funkar som vanligt så kan jag trycka på ctrl+ alt+delete..men det måste ju vara nått som inte stämmer.
får man upp för många tomma sidor så blir ju datorn jätte seg också,.,

okej, då är det så jag får här i skolan .. störigt!
ja visst är det tråkigt……

Så fick jag alltid innan,men inte nu :P går säkert över..=)
som en förkylning då!?! hihi….

haha xD
ja man kan ju alltidhoppas.men det har vart så här i ca ½ år
NAEJ! mitt har precis börjat o är redan trött på det…
ja och ännu tröttare lär du bli….

men ni har inte uppdaterat eran webbläsare nyligen? vad har ni för webbläsare?
nej det tror jag inte
webbläsare?
hur gör man det?
vad är webbläsare?
ahahahah ja du det kan man fråga sig
….är inte så insatt i datorer ännu..
inte jag heller men klarar mig fint ändå, hihi! tills nu då!
ja precis…

åsa, webbläsare är det programet du använder när du surfar.. internet explorer kanske? ;)
klicka på hjälp och sedan om. vad står det?
internet explorer…vad göra sen???
på uppdateringar står det:sp2….
nu är jag och läser om uppdateringar..hoppas jag hittar nåt

#0 Nää, men däremot kan jag inte lägga upp bilder alls :/

vad har ni för webbläsare samt version?
windows xp. sp2
1. Är det någon som har samma problem med en annan webbläsare än Intenet Explorer?
2. Vilken version av Internet Explorer kör ni som har problem? Gå till menyn Hjälp och välj Om Internet Explorer.
3. Har ni något antivirusprogram installerat eller något annat förutom webbläsaren som har en popup-blockerare? typ Google Toolbar, Windows Live Toolbar, MSN Toolbar, etc.
4. Har ni kontrollerat att ni inte har virus eller Spyware på datorn?
5. Kan ni inte ens högerklicka på fönstret i aktivitetslistan (längst ned där alla öppna program visas) och välja Stäng/Close?
Jag vågar nog svära på att detta inte är ett problem hos iFokus utan snarare på vissas datorer. Bara en sådan sak som att vissa har det i skolan men inte hemma talar för det. Det är ju betydligt större risk för att det finns virus på skolans datorer t ex.
Mvh // Johan
var kollar jag att jag inte har virus? Jag menar…Hur ska jag veta om det finns virus på datorn som inte virusprogrammet tar? kör jag virus programmet finns inga virus????