Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

miabus_80hotmail.com
nu tycker jag inte att vi ska prata allt för mycket på msn, då missar vi ju alla prat här! =)
Jag håller med ems, dessutom får ni allt ha en bra anledning att få min msn först 

den har jag redan :P
Är det nån tävling eller?
Snackar lite med __iE härifrån bara, tror inte det är någon mer. Nästan trevligare på forum jämfört med MSN tycker jag!

jo, det tycker jag med. på Msn snackar ja mest med klasskompisar o såna..

byebyesandy - är jag inom kategorin "såna"? Nä nu! Trodde jag va under kategorin "världens bästa kompis"…. nu ska jag gå och sura i ett hörn… ;P
Jag har också msn.. men jag är inte där så jätteofta… sandra_fast@hotmail.com

hahahahah! Sandra! ja kan ju inte säga de ja känner..känner ju många här fast att ja inte har deras msn..
Visste inte hur ja skulle formulera mig :P
har addat en hel hög av alla dessa.
Men endel funka inte :S
Eller så äre jag som e trög o inte får till de riktigt, har nämligen laddat ner ngn ny sorts msn som jag inte förstår mey på.. men iaf har jag missat ngn som vill snacka med mey.. så adda ;)
/Elin
Nu har jag skaffat MSN, så ska jag se om jag begriper hur man gör också.
gejsa: har inte du msn?
Du e ju min personliga rådgivare ju :)
/Elin
skrev lite fel adress, ett n för lite. Såhär ska den vara.
Nu till att få lite hjälp. Jag trycker på lägg till kontakt. klistrar in adresserna ni angivit här. klicka och klicka och sen slutför. Adresserna står i en lista på sidan. Sen då? Jag är inget proffs på data. Hoppas någon kan förklara vad jag ska göra sedan. Jag har lagt in alla era adresser.
#5 Tack för hjälpen.

#26# Nej, jag har inte din eller någon annans. Vill hellre skriva här. Tycker det är bättre. Men personlige rådgivare!! Hmmm det var väl att ta i. Men gulligt skrivet av dig. *ler*

elin är du inne ngt på msn längre ? elr så missar vi varnndra har inte snackat med dig på super länge ^^