Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 983 ggr
Wellcraft
0

Försäkring?

Hur mycket går er försäkring på?
Betalar ni per månad, år eller annat?
Vad har ni för typ av häst?
Vad har ni för typ av försäkring?

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Lizelda
0

Jag har två pensionärer här hemma som endast går och skrotar, dessa har veteranförsäkring hos Agria, alltså endast olycksfallsförsäkring. Vet inte exakta summan eller hur ofta den betalas men den är typ svinbillig ^^

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Wellcraft
0

Ja jag ska ju börja planera för egen häst nu. Men försäkringar har jag alltid haft noll koll på, även om jag gjort flertal uppgifter i skolan angående försäkring (pluggar djurvårdare) och har hund som har försäkring, haha!
Så måste börja spåna lite i detta nu :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Lizelda
0

Haha, då förstår jag ^^ Jag har försäkring i Agria på både hund och häst då jag tycker att de är bäst. Om jag vore du så hade jag ringt någon av deras ombud och frågat vad de hade rekommenderat, de hjälper dig mer än gärna och kan få till en som passar dig och din framtida häst perfekt :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Gia91an
0

Har en treårig ardenner och en 15-årig travare. Båda är försäkrade i dina försäkringar med bra villkor. Högsta premien för veterinärvård och medicin och den är ganska billig att ha. När jag letade hade den samma innehåll som Agria och andra, men billigare månadsavgift. Ardennern kostar typ 130 kr i månaden och travaren 160 kr i månaden typ. Dom är väldigt enkla att ha och göra med också! ☺

Bjallstal
0

Har haft Agria, If och Dina till mina hästar. Dina och Agria behövde jag aldrig använda så kan inte säga så mycket där. If hade jag till min ponny med dåliga framben. De bråkade en del ang dyr specialskoning, men min vet skickade ett två sidor långt brev med att det krävdes för att ponnyn skulle ha en chans att bli skadefri, efter det gav dem ersättning föör tre sådana skoningar(5000:- stycket)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…