hur kändes det? =)
du ser helt perfekt ut på honom ju storleksmässigt!!!!
usch vad avig jag blir!!ja han är ju bara så läcker.
åh så fina ni är ! :D

#9 Hehe jag hade svindel, det är väldigt högt upp och jag skulle trilla av !!! Jag känner mig faktiskt liten på honom,har nog aldrig ridit en sån stor häst innan.
Han va snäll och så, svarade på hjälperna, men jag ljuger om jag säger att jag inte va nervös =0)

hur kom du upp ? ^^ men ni ser ut att passa, sorleksmässigt som lisette sa :)

Awww har du varit uppe på höga höjder nu??? Så fint!!!! :D

Vad fin han ser ut nu!
Som sadel-nörd: vad har du för sadel på honom? Hur pass vid bomvidd drar han?
Tänker att det måste vara rätt svårt till sån stor och bred häst även om din kanske inte breddat sig klart ännu…

#13 Ja du jag provade på vanligt sätt hihi me det gick inte, fick ha hjälp av en stol =0) Stig vig !!!!
#14 Snacka om svindel du !!!
#15 Jag vet faktiskt inte bomvidd, det kom hem en sadel utprovare som hjälpt mig, där fick vi också använda stol för att kunna se, jag köpte en "billig" dressyr sadel, för den kommer inte att passa så länge när han lagt på sig ordentligt och börjar bygga muskler, sen blir det nog en bomlös sadel.

han ser så gó ut! mysig fast i enormt format.
ja du har verkligen gjort ett bra jobb med han lina, nu ser han ju ut som en jättebjörn ! det gjorde han ju verkligen inte innan..

Jag är impad av allt jobb du gjort, måste kännas bra i hjärtat :)

WOW va fin han har blivigt :D

#20# 21
Tack

Kommer ihåg de bilderna, är värkligen jätte stor skillnad :)
hur är han att rida ? lika snäll som han ser ut ? :D

#24 Alltså jag ska erkänna, jag va SJUKT nervös, han hade ju kunna göra vad han ville med mig där uppe utan att jag hade något att sägatill om !!! Men han va snäll och skrittade, men blev lite tjurig i andra varvet höll på och backade, varför vet jag inte. Sen upptäkte jag en annan inte kul olat,han gör ko sparkar när man späner sadel gjorden inte kul när det är shire hovar som kommer flygande och sen är han jätte naffsig. Säkert ridskole olater, som ska plockas väck.
Nu fattas jag bara en medryttare
Synd att jag itne bor nere vid dig Lina! Hade vart skoj o jobba emd en så pass stor häst :D
kosparkar och bett är ignet som bekommer mig :D
jäklar så snygg han är! ska vi byta? :P
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#25, han behöver nog bara komma igång lite, sen kommer han nog bli lika snäll som han ser ut. förhoppningsvis :)
men det är ju som du säger, inte kul med shire hovar som kommer flygandes, det är ju en apstor häst, han inger ju respekt :)

#27 Ja han är ju inte riden på minst ett år, så jag va överlycklig att han skötte sig som han gjorde, men kosparkarna och naffsandet ska bort fortare än kvickt.

#10 anna jag såg ett shire sto tillsalu….kasnke något för dig ???
Vad fina ni är!
Jag som inte riktigt hänger med, vad har ni för historia?! Förstår att det är något som du skrivit om här på forumet, men jag minns inte riktigt. Nyfiken.. =)
Förresten, var det du tro som räddade en "vanvårdad" häst med ohyra och andra tråkigheter?
#28, inte konstigt att han höll på lite då.
ja det förstår jag herregud. sånna fossingar vill man som sagt var inte ha i ryggen eller nån annanstans.

#30 Tessa du har så rätt för dig så !
Vilket minne jag har ändå… ;) Hur länge har du haft honom? - fungerar det bra, är han trevlig? Var detta första gången du red honom? =)
Nyfiken, pållen ser jättefin ut..

#33 jag har haft honom sedan juni. Det funkar jättebra han är som en stor nallebjörn, japp detta va försdta gången jag red och överhuvudtaget satt på honom.
Håller fortfarande på att kämpa mot scabben, jättevår att bli a med, han behandlas var tionde dag nu, med sebacil el vad det heter så bättre blir det, tack och lov =0)

de där fötterna var ju nära mig när vi kollade på honom sist. livsfarligt! =)
tror inte att jag vill ha ett sto faktiskt…men jag såg en tjej till salu för 20 000 i uppsala .ett föl.vart hade dom henne nånstans?
Vad roligt att han har fått det så bra nu, han ser välmående ut! =) Kul att ridpremiären gick fint också, vet du hur mycket han är riden/utbildad? Skabben ja, sicket elände. Hoppas medlet funkar, det borde väl finnas andra alternativ annars, om man kanske kan få något utskrivet av vet? Måste passa på att fråga… - Äter en sådan pålle lika mycket, som han är stor? *nyfiken*

#37 Jag vet ganska mycket om hans bakgrund, har forskat massa, han stod innan han flaxade runt hos olika hästhandlare på ett ridcenter där han bla användes som voltigehäst.
Skabben är svår att bli av med tyvärr, många kallblod lider av det, jag har fått detta medlet utskrivet av vet.
Du vill nog inte veta hur mycket han äter =0) Massor !!!
han äter väl 20-30 kg va?

#39 dom går fortfarande ut så jag vet inte riktigt, men någonstans där omkring hamnar det väl, han ska ha fri tillgång, om han inte blir tjockis vill säga
ahahhaha.ja det går åt lite mat:)

#36 Denna tjej fanns på blocket i halland tyvärr kan jag inte länka =0(
ok.jag får kika får jag se om jag hittar den.