Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 2265 ggr
ewelines
0

Ev. fodervärd sökes.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Då jag snart börjar på nytt arbete och har en ettåring hemma så söker jag eventuellt en fodervärd åt mitt sto under en tid, om rätt person dyker upp vill säga.

Juni är en halvblodskorsning som blir 4 i år, Hon åker iväg på vidareutbildning nu under mars månad och de är efter de som det blir aktuellt. Hon mäter ca 160 i dagsläget och är en supertrevlig häst med hjärtat på rätt ställe.  Välhanterad och välfungerande i allt.

Jag själv är mest inriktad på dressyr men hon är även glad i hoppning så vilken inriktning du har spelar mindre roll så länge du är finkänslig i din ridning. Hon är/utbildas till en stark och trevlig allround häst. 

Du ska ha gott om erfarenhet, gärna unghästvana och vilja att  utvecklas och utbildas tillsammans med hästen. Du ska vilja rida för tränare. Önskar du att tävla finns även möjlighet till de. 

Vid intresse mejla och berätta utförligt om vem du är, vad du har att erbjuda och mål/syfte du har med hästen samt övriga önskemål om till exempel utlåningstid osv. 

Evelina.KM@live.se

Fler och nytagna bilder kan fås via mejl.

Valkyrija
0

Hejsan! Vart står hästen just nu? :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

ewelines
1

#1 Oj, de glömde jag skriva ut!

Hon står i Växjö (Småland). :)

Valkyrija
0

Okej! ^^

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

JoannaLi
0

Jösses vilken goding! Tycker lite synd om mig själv som är fattig student just nu 😍

ewelines
0

Ja hon är en fröjd både för ögat o hjärtat 😍