Skriver lite ^^
Ville skriva av mig lite. Jah, nu är de så att min nuvarande foderhäst ska tillbaka i februari, om inte tidigare =/ . Känns så taskigt, men ändå bra på nåt sätt. Hon har börjat trixa med bakbenen och nu har hon tappat konditionen igen, och då måste jag börja om från början igen, och känns inge kul alls =/ . Och nu vill jag börja tävla, och hon håller inte för de, plus att hon börjar komma upp i åldern.
Men nu till fördelen. Far min sa att de var ok för mig att låna en annan häst , men denna gången inte bara ta första bästa ^^ . så jag ringde på en annons idag, och ska åka och provrida snart. Några kanske anser att jag glömmer Vickan väldigt snabbt, men kommer aldrig glömma den hästen, men jag vill tävla, de är de jag brinner för, och Vickans ben pallar inte de =/ .. "pust" nu har jag skrivit av mig ordentligt =)

Jag tycker det låter smart :) Du vet ju vad du vill och vad som antagligen är bättre för hästen i det här läget.
Bara för att du tar på dig en annan betyder ju inte att Vickan inte var speciell för dig och att du inte saknar henne.
Hoppas att det går bra med hästen du ringde på eller att du hittar någon annan som passar dig :)

låter bra, annars så kanske du hade tappat sugen för allt vad hästar heter…

#1 Tack så mycket. =) Ja, jag känner bara att Vickan inte klara de och jag vill hennes eget bästa .
Jag har länge velat ut och tävla, men har alltid haft förhinder. Men nu kanske de kommer att vända =) . Det är en halvblodsvalack på 9 år. Tävlad 120, men nu sista halvåret har hon ridit honom till och från, och tränat han 90 bana lite så där ibland. Men jag ska dit och provrida och kolla. Verkar underbar i tempramentet, så som hon förklarade (: Så man får hoppas.
Tack för ditt stöd Snuttan. De uppskattas mycket ^^

#2 Jo de börjar kännas så =/