(S) Min häst-tidningar, hästböcker
Kollade igenom gamla lådor på vinden och hittade massor av Min Häst-tidningar och olika hästböcker som jag kan tänkas sälja om någon vill ha.
Jag har Min Häst-tidningar från åren 1999-2004 samt 2008-2013, dock inte alla nummer varje år och plus att jag även har enstaka nummer från vissa år. Totalt är det runt 214 tidningar, men vissa av dessa är dubbelnummer. Jag tänker mig att priset 10 kr/tidning, 20 kr för dubbelnummer. Alla för 500 kr. Om man vill veta exakt vilka nummer jag har är det bara att fråga så inlägget inte blir för långt :)
Jag har flera böcker från Sigge-serien av Lin Hallberg och Margareta Nordqvist. Jag har:
Kom igen Sigge
April, april Sigge
Ridläger med Sigge
Simma lugnt Sigge
Äventyr med Sigge
Det Spökar Sigge
Hoppa högt Sigge
Sam och Sigge, denna är tunnare, inte lika mycket text och mer bilder i
Alla för 300 kr
Jag har också fler böcker av Lin Hallberg:
I samma serie: Älskade ponny, Isgalopp och Ponnysommar. Alla för 100 kr
Böckerna om Rackastallet: Bara min, Egen häst, Hästliv, Sommarbete, Hästrdrömmar. Alla för 200 kr
Happy, en häst på miljonen 20 kr
Några böcker av Berit Härd, serien om Sia och Pontus: Här luktar häst, Häst är bäst, Världens finaste häst och Storm kring stallet. Alla för 50 kr
5 böcker av Sharon Siamon, serien Mustang Mountain: Farlig bergsritt, Rodeohästen, Vildhästar att rädda, Snabb som vinden, Spökhingstens hämnd. 200 kr för alla
Jag bor i Stockholm och kan antingen bestämma plats att mötas upp eller frakta, detta tas över pm :) Om man vill köpa en/ några böcker för sig är det bara att fråga om pris i det fallet. Självklart om man har någon annan fråga är det bara att ställa den. Om bild önskas kan jag fixa det :)