Stor Och Liten..

Vilka storlekar är det på dem?

den yttersta måste va hans ?
hehehehe :D
OOOOOOOOJ! :D
ja det var jag som ville se den, jösses i himlen vilken liiiiiten dojja ! :D

Ehh vaddå snuttan??
#2 Japp du gissade rätt!! ;)
Bubbel…aa den är inte stor inte..=) Men hade sett liiite dumt ut om han haft den stora skon på sin lilla fot..:P
men ta ett kort på hans lilla hov med den lilla skon på då också. haha, jag är besatt av hans små bäbisfötter :P

hahaha vill du ha underifrån eller ovanifrån då eller? Eller kanske både och??!! hihihi

Jag gissar på att du inte vet? :P
Altlså skorna har ju olika storlekar, är det jag är ute efter ;)
Min elefant-fot hade 3:or på sig, har 2:or nu, får se om hon kommer komma ned ännu en storlek :/
#8 Jisses, vilka bamse hovar din häst har! Foxen har 1:or och Corall 0:or…:)
Jag tror att lillemans sko är den yttersta (A) hahahaha

Det var lite annorlunda storlek på minishettis sa han…Lilleman har 10:or

Hon hade ju också rejält vanvårdade fötter så det var ju inte så konstigt…

#5, tänkte väl det ;) hahah!
men jag vill me se hans bäbishovar :'D

Näää nu ljög jag..=) Har glömt vad det var för storlek på Lillens skor…Hoppas Lisette har mitt minne me sej när hon kommer in :D
#12 =(

Japp bebishovar kommer imorn!! Ska försöka komma ihåg att fota dom!

Lillskiten har 6x0 och den andra var 10. Till en shire.
Har för mig det var så.
Det står 7x0 på den lilla skon

#18 då är det så.. ;)
tror tom han bytte ut skorna mot en strl större, att han hade en sexa först. pippa får svara imorgon.

Har aldrig haft tanke på att fråga vilken skostl min häst har…..
min har 2:OR.ökade en storlek denna gången
#8 Lyrik har oxå 3:or runt om nu.
När jag köpte honom för 11 år sedan snart, hade 6:or i fram, 5:or bak. Tills en idiot till hovslagare fick för sig att "krympa" dem…

Japp det var som du säger Lisette..han fick en storlek större sko..han hade för stora fötter ;)

Hur stora hästar och grova hästar har ni till de skorna?
För min är ju trots allt en ädel häst.
Så här såg hf ut innan verkning nu, när hon hade treor, och de ser ju ut som stora padd-fötter :S (hovarna har vuxit å trampats ut utanför skorna eftersom hon antagligen gått med dessa på bilden i ett halvår :/)

#23 men det var väl bara fram han fick det, eller?

Min har 2:or (varmblodstravare)

Vadå snuttan???
Lisette japp endast fram..
#24 Lyrik är kbltravare, 158 hög, väger nu 630 kg normalhull. Grövre modellen av kbltravare. Nu håller hovis på att få ut hans fötter eftersom de är väldigt trånga och små.
Vilken skillnad… : )

Kul att se :)
Gammeltanten har femmor, hon är ett stort (runt 170) och grovt (>700 kg) halvblod. De andra kommer jag faktiskt inte ihåg, men de är ju både mindre och lättare typ. Lillfröken har eventuellt nollor.

Lucky hade 00:or förut, men nya hovisen har testar dom 2 senaste gångerna med 0:or. se om det blir någon skillnad. Kiara har än så länge inga skor

Lisette, menar du min häst skor så är hon bara skodd fram, ja, är de jag talat om. Hon är mkt större fram än bak i hovarna desutom.
Pippa, är flera som uppgivit att de på antaglgien normala ridhästar har vad som på min hästär väldigt stort, är därför nyfiken på vad deras hästar är för några…

hmm snuttan. nu är du förvirrad. jag svarade pippa i inlägg #25

Aha då är jag me snuttan…

ajdå 
Jag kan inte läsa?
24# jag har ett varmblod på 165.men 2:or är väl inte så stort?

roger har 0 på sina fötter, varmblodig travare, ngt grövre än "normaltravare" och 155-160 i mkh. den ena framhoven är ngt mindre än de andra tre hovarna så han har haft dubbelnolla ett par ggr där.

pippa har tagit bilder på fossingarna idag.

men sen skiljer sej storlekarna på märket också!

söta :D
Hihi! så smått!
HAHAH ! :D åååh så söta ! :D