Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 679 ggr
PimTheGreat
0

VARFÖR???

……..är jag så j***la snurrig och glömsk hela tiden???!!!!!!!!!!Åhhhhhhhhh…SUCK……..förlägger saker hela tiden och inte människa att hitta dem….värst är min mobil!!!!!!

NovaRoll
0

Be någon ringa till den, det är helt normalt det du upplever just nu.

PimTheGreat
0

har ringt men är antagligen på ljudlös….nöt som jag e….kollat bilen, väskan, huset, jackor………

NovaRoll
0

Släpp tanken på mobilen så ska du se att när du minst anar det så hittar du den, funkar för mej. När jag var gravid tappade jag bort KAFFEBRYGGAREN, den var puts väck, döm om min förvåning när gubben hittade den i KYLSKÅPET!!!! ett antal timmar senare…Hrm??

davidia
0

3# ahahaha…men det är inte så roligt att förlägga grejer.men du ska se  att du hittar mobilen bara du får tänka på nåt annat.

PimTheGreat
0

#3 ahhhhaaaaaaaaaSkrattande……. kaffebryggaren!…hihihi…

NovaRoll
0

Som tur är är det 13 år sen…..men det VÄRSTA är att i dag har jag tre änglar, två 13,5 åringar och en 11 åring MEN jag har problem med att komma ihåg deras namn och jag vet INTE hur jag bär mej åt MEN jag brukar ÄN i dag tappa sonen när vi är på främmande ställen….tack och lov så har han börjat vänja sej så så när jag har åkt  bil en stund så vem ringer då???? jo sonen som inte han hoppa in i bilen som gick mitt framför näsan på honom och då är det bara att vända och fiska upp pojken….glömmer även att jag har hund, ingen liten en utan 85 i manken och 75 kg en Grand Danois, som tur håller han reda på mej…..så lugn det kan bli VÄRRE, men det blir det nog inte i ditt fall Generad kan berätta dom mest snöpliga grejjor som när jag tappade ungarna i affären som dock hittades efter en halvtimma i en klädsnurra i en butik där dom tydligen lekt kurragömma MEN SOMNADE i den….Det blir nog bra ska du se, om några år har du varit med om värre och skrattar åt hjärnsläppena i dag…ta hand om dej.

lisette
0

nej men novaroll! bli av med sonen?? ;)

pim, jag vet precis hur det är. och vet du vad det värsta är? det går inte över efter du fått bebisen. det är likadant då..

jag har med problem med namnen här hemma. blandar ihop andreas, brago, loke och wesley. så alla kan heta samma namn. jättestörig.t

Believer
0

#3. haha. kaffebryggaren =)

wewwa
0

#3 hahaha…

Jag är oxå rätt glömsk o får alltid leta efter mina saker, fast i mitt läge kanske det räcker med en storstädning… ; )

Sussi
0

#3 Kaffebryggarn i kylskåpet? Haha, det bästa jag hört på länge :)

Senast idag sökte jag efter min telefon för jag behövde räkna på den, blev förträtad när jag aldrig hittade den och sa det åt den jag pratade med -> i min telefon.  Det händer faktiskt ganska ofta att jag söker min telefon när jag pratar i den :)

jn84
0

Åh, nej, blir man så där av att bli gravid? Då kanske jag ska tänka över planerna en gång till. ;) 

Jag är redan helt hopplös på att komma ihåg var jag lagt saker… Mobilen är värst! Därefter bilnycklar. Vanliga nycklar är lugnt, men bilnycklar försvinner alltid!

Mest irriterande är när man sitter och håller på med en massa papper och verkligen inte går nånstans. Och sen när man ska ha tag i ett speciellt papper så är det BORTA, fast man hade det två sekunder tidigare. Sånt gör mig tvärgalen och då finns det risk att jag river hela lägenheten av frustration. Oskyldig

AusaBausa
0

Åh vad skönt att jag inte är ensam o vara glömsk! Jag är fullständigt totalnollad ibland på vad jag ska göra! Glömmer det direkt! Namn är också hemskt rabblar hela släktens namn innan man hittar rätt! OCh vi har mga släktingar, hihi! "glömde" minstingen en gång hos en kompis, eller ja rättare sakt så satt hon i bilen men smet ut när jag skulle koppla transporten o när jag sen skulle köra trodde jag hon var med…halvvägs från gården så börjar jag prata m henne men ingen svarar tror hon somnat men kollar bak o ingen där!!! Gissa om jag blev rädd…sprang tillbaka t gården…då var hon på deras studsmatta o hoppade!!!!Hrm!

pippa__
0

#12 hahaahah där kunde hon hoppat ett tag ju!!!

lisette
0

#10 clever… ;)

#11 mm det är då det börjar, sen fortsätter det. hemskt va? ;)

#12 jag måste göra de saker jag kommer på direkt, annars så glömmer jag det direkt. smsade pippa mitt i natten för jag inte ksulle glömma. =)

pippa__
0

hahahaah

PimTheGreat
0

ja jösses vilket virrigt liv man har framför sig verkar det som…;))

pippa__
0

Jag får väl hjälpa dej hålla reda på det ;)

lisette
0

tillåt mig skratta pippa. du är varken gravid eller mamma o lika förvirrad som en annan.

PimTheGreat
0

#17 du kan få börja med och komma hit och hitta min mobil om du vill….inte hittat den än…..Hemlis..ska be barnen om hjälp när de kommer hem från skolan…….

pippa__
0

#18 hihihihi man blir som man umgås vetdu ;)

#19 Bilen, sängen, väskan, utanför dörren ;) tvättmaskinen??? hihi

[Angel88]
0

#19 du är appsolut inte ensam. jag glömer bort vad ja lägger mina saker hela tiden och ja är inte gravid. mobilen är apsolut värst, jag kan asså stå med det i handen, sedan glömma av att jag håller det och börjar springa runt som en irren höna och leta efter den tills någon säger till mig att titta i handen. Nu senast hade jag tappat bort min handväska. jag letade i tre dagar sedan började jag gråta, trodde jag tappat västan med plombok och allt. sedan tittade ja av en slump under sängen i en låda som ja förvarar skor i, där av alla ställen låg väskan. Jag vet fotfarande inte hur den kommit dit, antagligen när ja var trött och små plockade i mitt rum, då måste ja råkat lägga den där.

#3 jag har oxå gjord sådanna härliga grejer. ställt smör paketet i kaffebryggan , kaffe kannan i kylskåpet, brödet i tvätt korgen och smuttsiga strumpor i bröd korgen i skopet. Eller lagt in posten i skaferit och massa andra tokigheter. en gång hade jag till och med stoppat in smutsig disk i kylskopet, fråga mig inte varför för det vet jag inte. en gång hade jag gett mamma en massa kvitton och slängt en tusen lapp, fast vi hittade den som utr var igen.. tänk er jag är bara 19år och sedan soppast senil..

NovaRoll
0

Jo du Lisette, men du kan ge dej på att han har blivit snabb på att hoppa in i bilen, inget ont som inte har något gott med sej…

Det jobbiga blir ju som någon skrev när man inte kommer ihåg någons namn utan börjar kalla änglarna efter klädes färger som "du där du i röd jackka kan du ge mej den där grejjen som ligger där vad den nu heter……osv" då brukar barnen ge mej masage för då vet dom att säkringen håller på och löser ut, så #0 det blir bra ska du se, vänta bara tills dottern/sonen klappar dej lite överseende på huvudet med orden "mamma, det ordnar sej" kram

PimTheGreat
0

NU är den hittad…min sambo hittade den emellan våra madrasser………Räcka ut tungan…..nu blir det väl ett snöre kopplat till mobilen att ha runt halsen för att ha koll på den

NovaRoll
0

#23 GRATTIS!!!

Lindbygarden
0
maqiil
0

brukar också vara glömsk med nyklarna :P

pippa__
0

Haha hmm sängen var det ;)

AusaBausa
0

Haha säger det igen! JAG är inte ensam….förvirrad!

Tom barnen på jobbet brukar vänta ut mig tills jag fått orden rätt… sen säger dem-du är rolig/ konstig du! Hrm!