så det var alla för idag…:))
Aww.. Va fin hon är!! Hennes huvud i #8 såg nästan ut att vara målat.. :P

Men nu ligger den ju framme PÅ bogbladet.
Vad händer om du försöker ha den längre bak? Du har ju rygg kvar som kan bära, bakåt alltså, så den borde rent bär-mässigt kunna dras bakåt, sedan om den är inprovad fel å inte ligger bra i det läger, utan enbart På bogbladen så har du nog problem…

#13 Shirley kommer nog in senare och svarar dig. Jag la bara ut bilderna åt henne.

Då har jag en till fråga till henne:
När du beställde sadlarna, kunde ni välja placeringen utav stiglädrarna/fenders:arna?
Har missat vad det är för märke på dem även, vore intressankt att veta :)

#15 jag kan svara på att det är reiningsadlar….

Men det är ju inte vad det är för märke, utan typ på sadeln :P

#17 ja det e ju sant..missförstått dig.

alltså, den ligger INTE på bogbladet. vet du överhuvudtaget hur en bom ser ut i en wetsernsadel? verkar inte så. hon har full rörlighet.
märket hmmmm kanske trail rider.
testade sadlarna här hemma. fendrar och stigbyglar.

..snuttan…varför undrar du ang fendrarna??

Shirley, ja, jag vet hur blad-bommar i normala western-sadlar ser ut. Och jag säger fortfarande att sadeln ligger PÅ själva bogbladen eller mkt nära att ligga på vilket ger ihopstötning vid rörelse hur som helst…

Jag undrade ang fendrarnas position då jag är lite intresserad utav att hitta något märke på westernsadlar som anitnge själva placerar fendrarna centrerat eller där man kan välja placering själv.

Åh, himlans vilken fin häst!
Och sadel med! Verkligen fint att den är så ljus!

Va fin hon är och så vit !!!!
Är hon köpt på Grönadal?

#25 ja det är hon. Vadå? Svarar åt Shirely då jag vet hon är iväg en sväng.
jättefin :D Sadlen ligger inte alls på bogbladen :s den ligger bra tycker jag :D
Bor typ granne med dem… Inte så vanligt med araber som heter Epana. Har i allafall aldrig hört någon annan.

Fin hon är!!! Passar bra i nya sadeln!! =)

#28 Oki…;) Var bara nyfiken.