Underbar dag!

mmmm Underbart!
Verkligen =D=D
Erica, hur ska du kunna säga nej till en sån stjärna?
Jadu..Det undrar jag också.. =/ Jag känner mig stressad av att jag inte har stall plats och känner att det inte kommer gå bra.. Man kan ju inte direkt ställa henne i garaget… =/ och hon är inte van att stå ute dygnet runt ?
Erica! nej hon är inte van det tyvärr. skule säkert gå bra om hon hade fri tillgång till mat och kompisar dock. hon är inte en sån som blir uppjagad av att vara ute länge eller ensam eller så.
okeeeej.. Mm.. mamma tycker att vi inte ska bestämma oss så snabbt. Så innan månadens slut kommer jag inte kunna säga ja iallfall.

fint väder, + grader ? 
var då ? ^
Här snöar dt ! :/ 
aah!
jag säger det samma! haha.
här snöar det blötsnö och blåser som…hihi.

Här snöar det också och i morgon ska vi få regn …jag tror jag föredrar snö så här års 

jag med isf, regn är inget kul :/
jag vill ha sol.
ingen snö. inget regn. usch. haha.

jag med, med dt kmr man inte få :/
blötsnö här med :S
ibland är det skönt att bo i norrland!! =)

haha ^^ 

#13 varje vinter längtar jag lite tillbaka till Jämtland, men hösten är så mycket längre och varmare här (Göteborg).

Här var det oxå soligt och varmt : ) VAr det igår och i förr går oxå ; ) , fast imorgon skulle det kanske bli snö : / :S det som har ju tinat så mkt nu : (

Det har varit strålande solsken hela dagen idag. Men jag har inte varit utanför dörren mer än fram och tillbaka till tvättstugan. Men igår var jag ute nästan hela dagen. Gissa om jag va trött efteråt. Man är ju inte van att vistas ute ås mycket när man är vuxen. Sånt gör man ju mer som barn =)
Till och med jag ahr tröttnat på vintern nu… vill ha bort all snö faktiskt (tror knappt själv på vad jag säger)

Här har det varit + grader fram till nu helt underbart, hoppas det håller i sig!!! 

I dag ska det bli sämre väder igen

här är dt dimma och blött :/
ser inte långt framför sig ..
jag säger bara…
"du ska inte tro det blir sommar, ifall inte nån sätter faaaaaart.."
vaktmästaren har skrapat och bankat bort is och snö, här ser han rätt nöjd ut. ;P
lite dålig kvalité. men vad ska man begära när det är taget från köksfönstret. hahaa.

fy fan vad taskig du är bubbel. du sitter o tittar på honom bakom en gardin när han jobbar som fan. hjälp hnom istället! ;)
här har det regnat som sjutton, lite av snön har väl försvunnit.. *tack*

Här har sola lyst hela dagen. Nu är vägen till stallet rena livsfaran igen. is,is, is. usch, vad trist med detta innan vägarna blir bar igen.
Bara glömma att rida ut nu i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
..men men..haha, han var faktiskt färdig när jag upptäckte honom, sen får han ju betalt! det får ju inte jag. haha.
men han ser livsfarlig ut, stog och redigt kastade grus när han skulle grusa vägarna häromkring. sen kastade han allt på samma ställe, och sen gaaasade han iväg på sin lilla traktor. HAHA.

# 26 har han en sån snygg trädgårdstrakor? sån liten vill andreas köpa! =)
tänk så glad han hade blivit om du hjälpt honom? ;)
så här ser det ut i min trädgård. jag behöver inte gräva en kräftdamm i sommar, vi har en nu… fast utan kräftor…
ja, snygg och snygg vet jag väl inte, den han har ser rätt oprop…vad det nu heter, ut. haha
men det finns säkert fina :)
jaa, han hade säkert blivit glad. haha
haha, fin damm ;)
åååh. kräftoooor…mmmm…
har kvittrar det för fullt!

# 28 oproper? oproportioenlig?? oj det var svårt att stava… =)
kräftor är ingen höjdare tycker jag, men sambon är glad för dom!

Fusk med kvitter, här vräker snön ner o det verkar aldrig bli nån vår… Trodde den hade kommit förra veckan men inte de. Fick ställa in kliniktiden då jag inte kommer ta mig dig i den här snön..
Vill ju ha vår o det NU 

mmm här är massa kvitter. helt underbart!
nu ska snön bara försvinna och allt vatten ska sjunka…
hahah, ja, det var svårt att stava! :) haha.
här blåser det, tror inte det regnar…eller snöar, gjorde inte det när jag tittade ut senast iaf…
och idag med föresten x)