Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 659 ggr
[slo]
0

Skäcktiger =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har tappat bort min gamla tråd, eller vad det kallas. Men om det är någon som kommer ihåg så tjatade jag lite om en ny sköthäst för en månad sen ungefär… Tänkte bara meddela att han är hemma Skrattande

Men det är värre än jag trodde, han är knappt inriden, hehe… Tar inte galoppskänkel och har varken speciellt mycket muskler eller kondition att skryta med. Men helt underbar att rida, wohoo! Vadå lycka!!

Lägger med två bilder, tycker han har intressant teckning Glad Först en när jag rider… änglafkickan som är fotograf förresten.

[slo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och en när han ställt upp sig någorlunda… Hehe, tog många försök!

Faxlin
0

Ohh, vad han var vacker slo.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Verkligen en snygg häst. Var står han nu då? Blev det den långa vägen så den slapp flytta eller blev det den korta? *ler*

[slo]
0

Hehe, en som kommer ihåg :) Det blev korta vägen nu, jag försökte faktiskt hitta stallplats, men det gick bara inte! Kommer bara bli 2 mil ungefär sen, och eftersom jag fortfarande har en del kompisar här nere, så kommer jag ändå ha vägarna förbi… Så han kanske får stå kvar hela tiden, tiden får utvisa. Jag är bara glad att ha honom nu Skrattande Ska bara klura ut hur jag på bästa sätt frågar ägarinnan, inbiten hoppryttare, att han faktiskt ser ut som en westernhäst, och därför borde ridas western med Fot i munnnen

gejsa
0

Ha, ha klart jag minns. Blev ju lite besviken att du bodde så långt borta. Du hade ju kunnat låna min Sorro som också ser ut som en westernhäst. Skäck och allt. *ler*

bubbelbubbel
0

slo, han var snygg !
tänkte på det faktiskt, häromdan, ifall du hade fått hem han än, och ja, det hade du juu ! :)

Tinka
0

fin häst, nu har du lite att pyssla med nu dåGlad

[slo]
0

Jag vet inte hur snygg han är rent muskelmässigt och den biten, men det spelar inte mig så stor roll :) Han har så himla fint psyke och är positiv till allt hittils!

Och visst är det att pyssla med! Ska testa om han gillar att bada imorgon, hehe… Kan nog bli intressant Oskyldig

Wanilj
0

härligt!!

__iE
0

vilken snygging :D
häftig teckning jaa ^^

CBA
0

Han såg fin och trevlig ut slo…kul för dig att ha en häst igen att rida på :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.