Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 804 ggr
Mandysan
0

Saknad

Jag var bara tvungen att skriva av mej lite grann idag…Gråter

Det är 2 år sedan Mandy dog! Min lilla snutta…. Hela dagen har jag försökt vara positiv och jag har lyckats ganska bra. Försökt att inte tänka på det…. Men nyss så brast det! Jag önskar så mycket att hon hade fått leva lite till! Fast eg var det väl skönast för henne att somna in… Det är så himla svårt att inte tänka på henne när Foxen är så himla lik henne till sättet. Jag saknar henne så j***a mycket!Hon har lärt mej i stort sätt allt. Jag kommer ihåg en gång när hon gnägga när hon såg mej….Jag hoppas att hon har det bra i Trapalanda utan alla lidanden!

//Mandysan

Faxlin
0

Lider med dig. Önskar jag kunde finna några tröstande ord, men finner inga som räcker till för det jag vill ha fram.
Kram i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sweet_candy_
0

Jag vet mer än väl hur du känner Amanda=/

Mandysan
0

#2 Jag vet… Du kände ju henne oxå…

sweet_candy_
0

mm -.-'  men syftade mest på Cachette.

sweet_candy_
0

Cachette -->

__iE
0

#5 blev ingen bild ..

sweet_candy_
0

märkte det:S provar igen

__iE
0

blev ingen nu heller ;S

sweet_candy_
0

Meh!! nu då?

sweet_candy_
0

Damn! nu?

sweet_candy_
0

nu skiter jag i det om det inte funkar;) kolla mitt fotoalbum ist;P

__iE
0

okej ;D

Julia
0

va synd, va dog hon av?.

nu sitter jag hemma och gråter för att hon dog

sweet_candy_
0

#13 jag kan berätta lite snabbt vad som hände o så; 5 dagar innan julafton 2004 tävlade jag o cachette, det gick superbra(vi hade bara tävlart 3 ggr innan)kom 2:a i lätt d, o vann lätt c Skrattande

dagen efter var jag i stallet och mockade på dagen hos henne, för hon skulle vila, och jag var inte i skolan. jag gicvk ut o hälsade på henne i hagen o så.

sen åkte jag hem, o senare på kvällen ringde dom som äger stallet hon stog i och sa att dom troode att något var brutet i ehnnes ben. vi skyndade oss upp och mamma och ägaren till stallet åktein till djursjukhuset i skara(jag klarade itne av att följa med för jag var så ledsen, för jag visste att det sällan gick att rädda hästar med brutna ben,så jag sa hejdå till ehnne innan dom åkte) mamma ringde senare på kvällen och berättade att cachette inte följde med hem igen, att hon skulle avlivas. alltså 4 dagar innan julafton. om ni vill veta ngt mer i detalj, så ärd et bara att skriva. 

en till bild på Cachette-->(om det nu funkar)

Julia
0

Men gud vad hämst jag skulle gråta i hjäl mig själv..

Stackars dig gud. Var det din häst?.

sweet_candy_
0

Det är hemskt, jag vet =/  Typ min häst.. fasst inte riktigt;P hade henne på foder, men ägarna kunde inte ta tillbaka henne för dom hade sålt sina häatar o flyttat till lägenhet, så vi skulle köpt henne.