OT: Halland?
Vet att det finns många 08:or här (ursäkta uttrycket) men finns det några halläningar? Och isåfall vilken stad bor du?
Självklart :) Bor mellan kungsbacka och varberg! Vet att det finns två till från här i krokarna… Sen bor Lorita, AliceL, Nelen_93 (har jag för mig iaf) utanför gbg. Så det är inte bara folk från fel sida :P
Okay :D Roligt med lite halläningar! Själv bor jag i Halmstad.

Bor oxå utanför Göteborg :)

Jag tycker det är rätt få 08:ingar :/
#4 Vad snackar du för skit? :P Dom jag kommer på nu på rak arm är du, Eve, Gejsa, CBA, Uno4ever, Linda… Dessutom har ni ju nyligen fått MiaMaria ;)

#5, Maja är väl lite 08 ? hon har iaf ganska närma till Sthlm ^^ ?
Ja Maja räknas också till dom där, henne glömde jag av totalt, precis som med en hel dröse till säkert :)

Gejsa bor inte i stockholm heller ;)
MiaMaria bor utanför stockholm med ;) För guds skull, jag har inte min häst i stockholm ens å hon håller till dubbla vägen bort ifrån hästen för mig ;)
CBA har jag ingen koll på vart hon bor…
Maja har jag fått för mig bor åt Uppsala till, ligger kanske inom Stockholms län, vet inte riktigt..?
#8 Ääh, sluta nu :P Allt det där är stockholm för mig :D CBA håller till i Arlandatrakten om jag inte minns helt galet ;)

Jag försöker komma på om det är 08-nummer till stallet eller inte… Vet iallafall att man inte kan posta brev i de blå brevlådorna om de ska till stallet, det har jag råkat göra å det går inte så bra
Eh, det beror ju på vad för perspektiv man har… Jag har ingen bil å är van att kan man inte ta sig dit med sl eller framförallt tunnelbanan är det på landet *lalala*

Ah, titta, Stockholms län
Snuttans pålla bor i länet iallafall :P haha.
Gejsa är väl ingen 08 ??
hon bor ju i E-tuna…. riktnr 016
själv är jag 0150-are
Jag bor emellan de två stora sjöarna
Mittemellan stockholm och göteborg…
Jag bor en bit utanför Göteborg, fast andra hållet än halmstad XD
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Jen, det är samma sak i min värld ;)

Då är jag me 08 jue då!! ;)
Mwahahaha.. Jag är inten 08:a.. :P Jag är en 018:a!! ^^
Jag bor i och för sig typ 2 km från Stockholms län-skylten.. :P
#7 - Fyyyyy va taskigt.. Glömma mig bara sådär va? :P
CBA bor ca 20 min hemifrån mig (om hon nu bor i Märsta.. ^^).. :P
ok Slo… haha.. i din lilla värld 
Halland här!!!!! Bor i kungsbacka

På sommaren bor jag i Varberg men annars bor jag utanför Göteborg.

både jag och carcar bor nära slo, typ 5 mil söder om gbg, i halland såklart;)