Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 1356 ggr
supernova
0

Ponnyer till salu!

Jag måste tyvärr sälja några av mina ponnyer.

1,5 årigt sto, korsning russ/nordsvensk. Mycket fin och trevlig, blir D-ponny. Ej godkänd stam, ej pass därav pris. Kommer med all säkerhet att bli en super mysig rid/kör och familje häst. Pris: 7000 kr.

4 årigt shettis sto, 98 cm hög, svart med stjärn och strimma. Mycket vacker och snäll. Trevlig i all hantering, snäll att verka, lasta, duscha, trafiksäker m.m. Riden i skritt och trav utan problem. Ej körd ännu. Är visad på premiering med 37 p, kan få mer om man vill visa igen. Mamman har fått 43 p på utställning. Pappan har tävlat mycket trav. A1-försäkrad 10.000 kr. Pris: 8000 kr.

2 årig minishetlands hingst. Svartskimmel skäck, bra stam, korrekt exteriört, samt trevliga gångarter. Snäll i all hantering, inkl. lastning och duschning. Reg. verkad, stelkramps vacinerad. Stor utsrålning, ej hingstig. Något att visa på framtida avelsvärdering?! Skulle annars passa superbra som kör ponny. A1-försäkrad 12.000 kr. Pris: 10.000 kr.

3 årig miniatyr hingst. Grå skimmel, 70 cm hög. Supersöt, snäll att hantera, stor personlighet. Hingstig, men har respekt för staketet och har aldrig försökt att rymma. Tränad lite ponny agility, har löshoppat 65 cm, och påbörjad träning för stegring på komando. Går tillsammans med hingsten ovan. Lätt att verka, lasta, trafiksäker m.m. Har åkt i bagaget på volvo kombi. En stor häst i hund storlek. Har alla papper klara för ansökan om pass. Kan fås kastrerad innan köp. Pris: 15.000 kr

Skicka pm för mer info. Gärna med telefon nr. så kontaktar jag dig.

supernova
0

putt.

Amazing
0

putt

thilda-
0

Hmm och inget russ :(

supernova
0

Finns det verkligen ingen som är intresserad av någon av dom?

Priserna är diskuterbara till rätt hem vid snabb affär.

Det är verkligen jätte fina hästar….. men pga av tidsbrist måste i alla fall ett par av dom hitta nya hem.

supernova
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Putteli putt putt igen!

Bild på shettis stoet.

supernova
0

Bild på russ/nordsvensken.

supernova
0

Minishetlands hingsten.

Ove-D
0

#6-7 Vilka fina färger!!!

davidia
0

åhh vad söt den lille mini hingsten är!!!!!en sån skulle jag vilja ha<:)

supernova
0

Dom finns fortfarande kvar.

Ingen som är intresserad?

Priserna för minishetlands hingsten ( svartskimmelskäcken ), samt shettis stoet är nu sänkt till 6.500 kr st, alt. 11.000 kr tillsammans.

Detta är ett riktigt klipp, då priserna som var satta ifrån början, var lika mycket som jag köpte ponnyerna för.

Hoppas på att hitta nya bra hem åt dom i en snar framtid.

supernova
0

Jag puttar upp igen!