Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 652 ggr
thilda-
0

Arabsto :)

Ingen som är sugen på detta sto? Klicka Här!
Det är ett jätte fint Arab sto måste jag säga. har själv ridit henne förut då jag var 11-12 år :)

bubbelbubbel
0

hm. det är en bild på dig ? ;)

Alex
0

Tror du fick in fel länk där va..? ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

thilda-
0

hahaha :D oj vänta :P

thilda-
0

Klicka HÄR så :D hoppas att de funkar nu då :P

Va konstigt att de står att hon behöver rut. ryttare.. hon är ju as snäll o rida :O men hon är då lite "arabig" om man säger så. och Fazella har även gått på ridlektioner

Anna
0

Synd att vi inte letar häst just nu utan om 2 år ska vi börja leta ;) Jättefin var hon!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Alex
0

#5 Jasså, är det du som ska köpa dig en egen? :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anna
0

#6 Vi flyttar antagligen om 2 år då jag gått ut högstadiet och isåfall antagligen upp till Jönköping där syrran bor, och hon vill också ha häst så det blir nog till att hitta någon då :) Syrran har råd också, vilket jag inte har Oskyldig

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Thorsson
0

Ingen som hänger med och kidnappar pollen med/ åt xD mig? xD ;)  vilh ha en nättare häst. Trivs inte med Calle :S Har antagligen ett annat stall på G ;)

thilda-
0

#8 hehe jag kan hjälpa *ler* vet vilket stall hon står i ;)

Thorsson
0

Vad bra _thilda_ ;) haha du kmr till mig kl 10 ikväll då så kör mig (A)

thilda-
0

hehe aa :D

Thorsson
0

Du kom ju aldrig hahah xD

tessa
0

#4: Jättefin arabtjej!

Att folk ibland skriver att hästern kräver/önskar rut.ryttare behöver ju inte alls bero på att hästen behöver det, utan för att ägaren kräver/önskar det.. =)

thilda-
0

jo jag vet.. och jag VET att hästen apsolut INTE behöver rut ryttare :P eftersom hon har varit på ÖOR ( Örnsköldsviksortensryttarklubb) som lektionshäst.. så.. :P haha.. och jag har även ridit henne själv då jag va liten ca 12år var jag då… :P

tessa
0

men att vara rutinerad kan ju även innebära att man (förhoppningsvis)  rider med goda hjälper, en god balans och kanske med en mjukare hand än vad t.ex nybörjare gör.. En hästägare vill kanske skona hästen från ryttare som inte har denna erfarenhet eller kunskap i ridning..?!

Jag skulle definitivt önska rutinerade ryttare till båda mina pållar, om jag någon gång lämnade ifrån mig dom - trots att den ena av dom lätt skulle få bära mina framtida barn på sin rygg, utan någon oro från min sida. Det är inte för att hästen kräver en rutinerad ryttare, utan för att jag anser att han förtjänar en..

aja, tio annonser som skriver samma sak, menar säkert ändå tio olika saker… minst.