Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1752 ggr
Saxo
0

Prövar här också....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Underbar "ta det lungt"/sällskaps häst utlånas på foder

Min underbara Varmblods vallack som är 10 år utlånas på foder som "ta det lungt rida"/sällskaps häst till någon seriös person. Han kan endast ridas lugnt, i skritt typ då han har ringkota (pålagringar på kotleden). Så jag lånar ut han på foder som sällskap/”lunka runt i skogen” häst då jag inte kan ha kvar han just nu för att jag letar efter en häst som jag kan rida på att ta på foder. Han är JÄTTE snäll. Jag har haft han i fyra år och han har ALDRIG varit elak mot någon. EJ för långt ifrån Borås då jag måste kunna hälsa på han =). Helst fri tillgång till hö, han är lite tunn nu men börjar gå upp i vikt igen :)

har fått typ 2 svar, en ska höra av sig imorn igen,

Saxo
0

Puuutttt :)

Saxo
0

Pöööött

Klasson
0

Hadde varit en bra häst för mig igentligen.. Men han värkar aldeles för hög..

Lycka till..

Ove-D
0

Hur stor är han då?

Saxo
0

Han är ca 157 =) VÄRLDENS SNÄLLASTE HÄST :D en liten kille i stallet kan stå å hänga i grimskaften när han står uppbunden å han bryr sig inte :)

DojoKelder
0

Hoppas att du hittar rätt åt honom!! Lycka till!

Saxo
0

Ahh tack !! Har nämligen oxå redan hittat en häst jag kan ta på foder när jag hittat hem åt han, men som sagt hittar jag ingen som vill låna han så får det ta den tid det tar tills jag hittar nån,,, Bilden är på den "nya" hästen jag ska låna å min kompis som rider på den

Saxo
0

Tuezday

sanne
0

KAn ju intyga att Vinter är en supersnäll kille, vår 7åriga som går under magen på honom, har ridit honom själv o håller på utan problem, hoppas någon kan erbjuda ett fint hem till Vinter för det är han värd:) han upplevs ej som så stor..

Saxo
0

#9 precis Sanne !

Saxo
0

Putttttt

Saxo
0

Putt

Believer
0

lite nyfiiken bara.. varför låna ut din häst, för att sedan låna en annan?

[jenny-]
0

#13 hon skrev det i #0.  "Han kan endast ridas lugnt, i skritt typ då han har ringkota (pålagringar på kotleden). Så jag lånar ut han på foder som sällskap/"lunka runt i skogen" häst då jag inte kan ha kvar han just nu för att jag letar efter en häst som jag kan rida på att ta på foder." 

:)

Saxo
0

#13 Då han tyvärr inte håller för min ridning ,,, =( .

PimTheGreat
0

önskar alla lycka till att hitta ett bra hem till pojken…

Believer
0

#14. aaha. haha. det missa jag =P

Saxo
0

jo tack :) jo men vi får se vad som händer,

Inlägget är låst för nya kommentarer