Araber.

Lucky var jätte fin
Har ingen häst alls för tillfället - men dom 2 hästar vi haft har varit araber *ler* Dom är ju bara så vackra

tack mandymoo =)

Vilken läcker färg Phardir har Anki =P
och Moses tycker jag som alltid är jättefin =P

# 7 Phardir är en äkta fux om man nu får säga så. Moses är skitläcker, jag vet det.
Men jag gillar hans avkomma också, vilken hingstunge.
Moses är ju underbar!!! lika fin som sin far 
håller med, moses va riktigt vacker !!
/Elin

Han är min lillprins ju. Kan alltid ta emot smicker.

bara två arabkorsningar….. arabälskare e jag!!!!!!
gizzmo e.espri u.falkina fighter, arab/varmblod
shirley arab/paint
#13 ja, det är han!!

ingen mer här inne som har arab/er?
men malin lägg ut bild på kiara också.. hon är ju arab också

men hon är ju bara 50% arab =P
det gör väl inget :D

joo här ska det bara vara rena araber. men får öppna en korsnignstråd då. hihi
hm rena araber… min var inte särskilt ren! han hade rullat sig!! hehe
ahahhahahahahaha ! där fick du malin 

haha. okej. här ska det vara rena och skitiga araber. hihi
Kände en kille som hette Shahin (alltså människa) ;)

vilken sötnos CBA. =)

#28 Tack Beliver, han är verkligen fin om jag får säga det själv men har nog potential att bli ett riktigt busfrö *he he*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Vad stor han ser ut att vara CBA allra redan.

#31 Nu är min kompis ganska kort (runt 158 cm) men han ÄR stor oxå…han har väl manken i höjd med min midja och jag är 162 cm !
Hans mamma är 152-153cm i mkh och hans pappa är 148 cm i mkh.

#27 Han har helt klart den för mig snyggaste pappan för tillfället. Hade valt att betäcka med honom om han inte var såååå dyr… Han blir nog snygg din lillkille, är så söt!

#33 Jo han är ju rätt dyr….för min del är det ju uppfödaren som tagit den "smällen" i plånboken :o)
Premier är väldigt vacker och har ett otroligt steg :o)

Är också lycklig ägare till en arab. Treårigt sto efter Borys undan Wieta. Håller på att rida in henne men sadelgjorden är långtifrån accepterad än…

Fin pålle. Det svider i hjärtat när man mister en vän…
Wiemona: Wieta var inte det Waniljs sto? Hon som bodde på Öland?
Va inte Waniljs Wanilj-häst efter Borys oxå? hmm.. :)

Har försökt komma i kontakt med Wanilj genom bukefalos eftersom det inte går här, men hon är kanske på semester. Hade varit kul att se bilder på Wieta och Wanilj
ÄR de Wanilj(a?) du har?

Jo Waniljs häst Wanilj är oxå efter Borys undan Wieta, helsyskon alltså.
Wiemona - vart har du köpt din häst?

Jag har bilder på både Wanilj och Wieta och Borys. Wanilj här på iFokus har just nu ingen tillgång till datoter. Men om du vill kan du kontakta mig på mail eller msn så kan vi surra mera.
/MiaMaria mariakling@hotmail.com

Köpte Wiemona i Äsperöd av en tjej som några månader tidigare köpt henne av uppfödaren. Tyvärr, eller tur för mig så blev hon tvungen att sälja henne vidare

MiaMaria- jag kontaktar dig via mail så hade det varit jättesnällt om du vill maila bilder på dem! Vilken tur man kan ha ibland…
hello allihopa!!
tjuvar en stund!! Wiemona är helsyster till mitt sto…. eller mitt fdsto får jag säga då hon numer är såld!!
#46 Du är tillbaka Wanilj!!!!:O

#34 haha jo men du köpte ju honom av uppfödaren och det var väl ingen liten smäll det heller i plånboken 
finns det någonstans på internet man kan hitta registreringar på araber, ägare osv, som på ridsport förbundets hemsida

#52 Mjo så kan man ju oxå se det :oD
Har 1 renrasig och en 50 % ^^
Shadow Man.E. Hillman U. Silvers ruscinia. Arabsikt fullblod ^^ 6 år Brun med Sjärn ^^
Memphistoz E. Cortus U. Storgards Jooline. Holstainare / Arab. 2år. Föddes fux Men blir Skimmel ^^
Har inga bilder just nu.. Men kan lägga upp det senare :P

Vi köpte en Arab på Blommeröd 1997 han heter Ceremoni.Dottern skulle börja tävla ponnygalopp på Jägersro.Ceremoni var den första Araben som vann över ett fullblod i ponnygaloppen.Den bravaden upprepade han sedan genom att vinna Sm och även där slå ett fullblod.Han blev årets Arab tre år i rad och Elit ponny.Nu är han " pensionär" med en ny karriär som Westernhäst hos andra dottern.

har 2½ araber. en 2årshingst, ett 12årigt arabsto å en knatte på ett som e arab/welsh

Min foderhäst är hälften arab…

Bild på han.
har varit medryttare på en.. Fazella heter hon :)

Har fyra araber. Plannja, ett lånat sto e:Etogram u:Parma (11år) Leka, ett 19årigt sto e:Lekier u:Wän-Eliza, Gowlaz en 17årig hingst e:Glaz u:Gowa (ue:Nimbusz) och hingstfölet Legolaz e:Gowlaz och u:Leka.
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus