hej hej
Jag har nu varit duktig å gjort min AA tid å provat att avstå ifrån Ridsport i en månads tid :P
Vad har hänt med folk här?
Hej o välkommen tillbaka!

Hej hej!!!
Hur gick det me avståendet då ? hihi
Välkommen tillbaka Snuttan. Det har inte hänt så mycket med mig i allafall, jobbar mycket och är i stallet på kvällen somnar sen i soffan.
Om jag ska kommentera något så har jag ridit en isis som fick mig att bli imponerad men jag vill inte erkänna för mycket om det då vet jag vad Alex säger 
Hur har du haft det på din "avvänjning"?

Det har gått hyffsat bra väll, för inte har jag varit här å gnällt nått? ;)
Hej o välkommen tebax.
Har inte hänt mkt med mig. Har kvar Razz och är i stallet som vanligt. Men vi har tittat på en till häst oxå, men vi får se vad som händer… ; )

Hej, jag har saknat dig.
Jag har "bara" tre hästar nu, Ahtena har åkt kust till kust.
hej på dig.
Välkommen tillbaka! =D Du har varit saknad ;) om du vill veta hur läget för mig och pålla är så kan du läsa tråden, "Update-Foxen"..:)

Välkommen åter, Kram
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Välkommen tillbaka!
Finns nog en "var-är-snuttan-tråd" nånstans om du vill ha bevis på att vi saknat dig ;)
Heeeej Snuttan!! :D Hur går det med pållen? :)

Hittade din tråd Mandysan :)
:p Har jag fått en egen tråd, haha.
Det går hyffsat med pållan, hon har visat sig vara lite sned så vi håller på att rättar till det (gick inte att manipulera bort allt på en och samma gång och är fortfarande sned i muskulaturen), har visat sig att hon antagligen har hakar i underkäcken så vi ska ta i tu med det å hitta någon som slipar tänder med. Och så har det visat sig att min lilla älg är livrädd för hovlsagare, så även om det går att få upp benen så får hon panik bara en hovslagare kommer nära = får lugnande på måndag å provar igen med hovis för hovarna ser rätt hemska ut ärligt talat…
Hej och välkommen tillbaka! :D Du har vart saknad…
Med mig har det väl inte hänt så mycket… Hästen har inte kommit än, vet inte vilket datum det blir heller.. 17:e eller 24:e i alla fall. :P Men så har jag nyss startat en ny iFokus-sajt… Nattsudd *smygreklam* 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Skulle inte din ha dykt upp nu? Eller är det mitt taskiga minne?
Varför är den "försenad" (om den nu är det)?
Får trakassera ditt forum å se vad det är för något ;)
#14 Du är välkommen att trakassera hur mycket du vill. ;)
Njaej, har inte vetat nåt datum innan… Eller ja, 14:e eller 21:a var det sagt först, en kort stund. Men sen kom det nån uppgift om 10:e, och då skulle planet gå till Arlanda istället för Norrköping… Visade sig sen att det skulle gå ett plan i veckan i tre veckor nu i oktober från Arlanda till Keflavík med medicin. Så istället för att de ska gå tomma tillbaka får det åka med 20 hästar per plan. ;) Det som går den 10:e kommer hon inte med i alla fall, men sen vet jag inte vilket det blir av de andra två.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Hmm, är ju lite skillnad på om hästen kommer till norrköping eller arlanda…
Hur är det med karantän på hästar ifrån Island?
Jo det är det ju.. Men jag ska inte hämta henne själv, så det är rätt lugnt för min del :)
Är ingen karantän alls, de har ju nästan inga sjukdomar där så.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Hur får du hem henne om du inte hämtar själv, har du beställt transport ifrån flyget?
Japp. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Hej igen och välkommen tillbaka.

hej hej
välkommen tillbaka
Hejsan! Du har verkligen varit saknad, har efterlyst dig men hittade bloggen så jag har haft ett litet öga på dig:O)
Kram kram

Hej! Kan inte komma på nåt särsklit som hänt :)

hej o välkommen tillbaka :)
#13, det visste inte ens jag :O
#25 Den lanserades för bara ett par dagar sen, så du är inte ensam om att inte ha vetat det. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#26, jajajajajaja ;) får väl kolla in där senare då ;D
Ja det tycker jag! ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport