Gudars Skymning...
Va dött här e!!! Alla kan väl inte vara ute och festa?? Och ni har väl inte gått och lagt er klockan 7 en lördag gott folk???

haha gudars skymning! det är ju verkligen ett av dina uttryck.
jag sa nyss samma sak till gejsa: gud vad dött det är..
folk har väl njutit av den sista solen.
jag ska ner o snacka med gubben nu…

Haha visst är det dött här. Och mer lär det bli. Ska gå ner och släppa in hästarna och se på tv nu. Hej då.
Nu när jag kommer hit :P Har flyttat möbler hela dan, gryymt sliten! Nyss pysslat om hästen, och nu är det groggen som gäller :) Det har jag bannemig gjort mig förtjänt av! :D
jag är hemma nu, har nog både hunnit vara glad, ledsen, tjurig och arg på 45 min, humörsvängning ? nej nej.
jag måste ha i mig mat helt enkelt.
Nu är jag här! :P Jag har varit i affären och köpt saft + nudlar, det är typ det enda jag kan ha med mig till stallet numera, jag har börjat hata färdigrätter och rester från middagen går inte ner…
jo här är döttt, sätt igång med någon lek :)

#1 Hihi inte ofta man hör det uttrycket jue… =)
Nu dog alla igen tydligen… :/
Nån här nuuu?

festat satan!!!
#9 Haha, jag funderade på om jag skulle orka sätta på datorn inatt när jag kom hem, men de gick bara inte :P
Nu har jag vaknat. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
klart man har festat :D så nu är jag vaken o pigg :D inte ett duggbakis! fast man drack upp en hel tequila flaska :D
#12 Visst är det härligt att slippa betongkeps dan efter… Eller vad säger Alex? 
#13 Jag pratar inte med dig!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag tar det som ett ja :)
haha :D betongkeps? :P vad e de? :P haha Jag blir aldrig bakis :D *GLAD!*
Betongkeps är slang för bakfylla :)
jaha ^^, hahahahahaha