Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 563 ggr
Tinka
0

valborg

Hur har ni haft det i helgen?

Jag har haft fullt upp med 40 årsfirande, arrangerade ett överrasknings party för maken med 49 personer i lördags, det blev verkligen lyckat! Hann precis få in hästarna i söndags innan smällarna for igång, men det var lugnt, alla stod snällt o mumsade på sitt hö när jag skyndade mig in för att kolla läget. Värst är det ju på nyår då det smäller kors o tvärs…ser att några av er fått tillökning nu, jätte fina och gulliga fölisar!

jen
0

vi hade det bra med korvgrillning hos min syster och vi var där hela tjocka släkten.

mazze
0

Vi var hos min mamma. Meningen var att vi skulle ta barnen och åka och titta på brasan. tyvärr så blev det stopp i avloppet någonstans så vi fick översvämning på nedervåningen, hela pannrummet och hallen nertill var full av vatten..Fot i munnnen

Så roligt hade vi, torka upp vatten och ha ut industrisanering…

Sussi
0

På söndagen var vi och åka kärra, kompisen ramla ur när hästen skrämde sig så för henne blev firandet lungt efter att ha slagits gul och blå.

Vi andra firade i grillandets tecken!

[slo]
0

Nya skötpållen kom hem i lördags kväll, så jag började valborgsmässoafton med att plocka och fixa i stallet så han fick det bra :) Annars hände det inte så mycket, satt hemma hos en kompis och slappade hela kvällen, bakfull… Hihi

Tinka
0

en blandad kompott alltså, översvämmning, baksmällor mmSkrattande

Marre79
0

jag var hemma hos bror o tog det lugnt, började jobba kl 7 i måndags morse…

LinneaG
0

Jag var hos Linda och åt en kanon god middag!
Det blev en mysig valborg med en liten brasa och
lite sällskapsspel lite efter midnatt.

[slo]
0

#7 låter perfekt! Hehe…

LinneaG
0

#8 - jo, det var riktigt trevligt!
Titta på lilla fölet också =). Synd bara att det blåste
annars hade det blitt en liten ridtur.