Uno Bohman? =)
Ska rida för honom i morgon, någon som har ridit för han förut? =)
Nope, men vet många andra som har gjort det, tex min mamma i slutet av 80-talet…. Dvs han är gammal.. De som hade Foxen innan har även tränat henne för honom =)

Är det han som håller på med löshoppning på västkusten? Jag har varit iväg och löshoppat några hästar för honom, han är duktig.
#2 Ja, han har/har haft löshoppning =)

#3 OK #0 han är duktig och trevlig det kommer att bli toppen tror jag
#4. Det låter ju bra :D Är alltid nervöst att rida för någon ny :P

#5 ingen fara jag kan ta din lektion
du kommer att bli så nöjd så 
Min mamma har arbetat mkt med honom :) Vart bor du egentligen? :O Är han på grevagården? :)
Han är väldigt duktig men han tänker oftast : desto snabbare och desto längre iväg hästen hoppar på hindret, desto bättre ;) man rider oftast fram själv, han lägger upp en banan på 20 cm över än vad man vill hoppa och med umhoppningssvänger ;) Gjorde han förut iallfall xD
#6. Nä jag vill behålla den ;) Om allt går vägen idag så ska jag rida för han i december med 
#7. Jag bor i Älvsbyn, norrbotten.
#8. Haha okej. Snabbheten på ponnyn lär inte vara några problem i alla fall, Banjo lär vara pigg ;) Då får jag väl säga att jag vill hoppa typ 50
Haha nä men tanken är att vi ska debutela LB till våren så det blir nog att hoppa den höjden :P
Nu är jag hemma igen ^^ Det gick superbra! Och så fick jag en liten guldhäst eftersom jag red på så bra xD
aww :D va kul ! :D:D:D