Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 1677 ggr
LindaKarlstrom
0

Uno Bohman? =)

Ska rida för honom i morgon, någon som har ridit för han förut? =)

Mandysan
0

Nope, men vet många andra som har gjort det, tex min mamma i slutet av 80-talet…. Dvs han är gammal.. De som hade Foxen innan har även tränat henne för honom =)

Lorita
0

Är det han som håller på med löshoppning på västkusten? Jag har varit iväg och löshoppat några hästar för honom, han är duktig.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Mandysan
0

#2 Ja, han har/har haft löshoppning =)

Lorita
0

#3 OK #0  han är duktig och trevlig det kommer att bli toppen tror jagFlört

LindaKarlstrom
0

#4. Det låter ju bra :D Är alltid nervöst att rida för någon ny :P

Lorita
0

#5 ingen fara jag kan ta din lektion Oskyldig du kommer att bli så nöjd så Skrattande

Forssen20
0

Min mamma har arbetat mkt med honom :) Vart bor du egentligen? :O Är han på grevagården? :)

Forssen20
1

Han är väldigt duktig men han tänker oftast : desto snabbare och desto längre iväg hästen hoppar på hindret, desto bättre ;) man rider oftast fram själv, han lägger upp en banan på 20 cm över än vad man vill hoppa och med umhoppningssvänger ;) Gjorde han förut iallfall xD

LindaKarlstrom
0

#6. Nä jag vill behålla den ;) Om allt går vägen idag så ska jag rida för han i december med Skrattande

#7. Jag bor i Älvsbyn, norrbotten.

#8. Haha okej. Snabbheten på ponnyn lär inte vara några problem i alla fall, Banjo lär vara pigg ;) Då får jag väl säga att jag vill hoppa typ 50 Oskyldig Haha nä men tanken är att vi ska debutela LB till våren så det blir nog att hoppa den höjden :P

LindaKarlstrom
0

Nu är jag hemma igen ^^ Det gick superbra! Och så fick jag en liten guldhäst eftersom jag red på så bra xD

Forssen20
0

aww :D va kul ! :D:D:D