Kvalitetsbedömning 15-16 sep Plönninge
Snart är det dags för kvalitetsbedömningen i Plönninge, den går av stapeln den 15-16 september.
Jag ska visa min häst där är det tänkt, är det någon mer än jag som ska dit? Visa häst, fotografera eller bara titta?
Vore kul att veta =)
/CarCar

hmm jag vet 2 hästar som ska visas på nån bedömning nu snart, ett connemarasto och en ridponnyhingst. stoet är den 30 september, nån stans, men hingsten tror jag skulle vara tidigare nån gång, antingen nu i helgen eller nästa. vet dock inte exakt vad det är han ska gå….flumflum
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

*putt*

Jag ska dit och visa min 4åring Dalentino e. Don Bosco - Condor M.
Ska bli väldigt spännande och lärorikt!

#3 Vad kul =)
När startar du? Jag har inte fått någon starttid ännu utan står med bland de sista som slängs in om någon stryker sig alternativt så startar jag sist på söndagen..

kom du med? Hur gick det?
Det gick inte så jättebra för mig och min filur… Han skrittade sämre än vanligt och fick därför bara 6 på skritt, sedan 7 på trav och 8 på gallop, kunde höjt sig ett poäng på varje gångart om det hade velat sig :P 988 på extriör.. Men men, tredje gången han e borta från trygga Bäckaäng :P

Jag kom med men det gick tyvärr inte så bra… Gick fint igenom veterinärkollen, uppförde sig som en riktig gentleman. Sadlade sedan och började rida fram för gångartsprovet, han gick verkligen som en dröm. Men där fick jag tyvärr avbryta för en orenhet i traven.. Så har beställt koll på Slöinge till nästa tisdag för han har varit lite strulig med ryggömhet + att han skruvar med höger bak (vilket han har gjort hela sitt liv enligt uppfödaren). Hans massör tror att det har att göra med en SI-led som inte ligger rätt på honom, men vill gärna ha en veterinärkoll på honom först. Vi får väl se var det slutar..
Jag var också där och tog lite bilder den 15 september ;) Mycket fina pållar var på plats.