Linda
Nu tycker jag att vi har väntat tillräcligt länge på att få se den lilla krabaten, så snälla visa oss lite bilder snart!!!!

Håller med. Har man sagt A får man säga B också och det fort som attan. *ler*
Hur gammal var Sorro när du såg honom första gången Marre?

Jag kommer inte ihåg riktigt men stor va han inte, vilket datum är han född??

Han är född 13 juli 2003.

då var det kanske ett par veckor efter det…

Ja, tänk vad tiden går. Men det var väl inte då du började att rida här?

nej jag red hos dig innan detta…

Ja, jag minns inte när faktist. Gubben min minns bara att du hade den där gula bilen. he he

men jag hamna ju idiket med 240:n

Ja, just det. Men gick den sönder så du var tvungen att köpa en annan bil då? Det minns jag däremot inte.

Nej men den drog mycket bensin nästan 2 l milen,

Då måste det ju ha varit något fel. Så mycket drar ju inte ens gubbens Land Rover som är en V8 motor i.

Nej, nu är det Deal or not deal på Tv. Hej då. måste rusa och titta.

Japp, nu har man tittat på Deal or not to deal. snacka om is i magen han hade. hihi
Super kul att han tog miljonen;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja, han var tuff. Men var är Linda? Har hon inte varit här än?

Här är jag;)
-Tjatar på Charlie att han ska hjälpa mig nu när jag hittat sladden och allt, har ännu inte lärt mig min förbaskade mini mac…
Bilder strax, annars får ni skälla på honom som sitter nere vid sin dator..och vägrar lyssna på mitt tjat;)

Äntligen! Jag har mejlat till Charlie nyss för jag blev lite orolig. Vågade inte ringa heller så här dags ju.

Hi hi till oss går det att ringa dygnet runt..nästan;)

Ha, ha vem tror du törs göra det? Då vaknar ju ungarna om inte annat.

Men det gjorde Elin också. Sov oavsett om jag dammsög i rummet eller telefon ringde osv…….. Hon sov väldigt länge på morgonen också. Ville jag ha sovmorgon så lät jag henne få vara uppe lite längre på kvällen. Har hört att många säger att deras ungar vaknar tidigare då. Men det gjorde inte Elin. Det gäller att fostra dom rätt. he he Eller hur?!

ha ha absolut exakt så gör ju jag oxå, när man vill ha sovmorgon:)

Ja du ser. Då går dom nog också in och matar hästar när dom blir stora nog så du får sova din törnrosasömn. *ler*

Hoppas det annars så skickar jag dem till dig på uppfostringsläger;)
-Vad säger du jag kan ta dina unghästar för inridning i inbyte..fniss;)

Deal. he he

Eller också byter vi hästar. Du får Sorro och jag din sedan. 

Hi hi varför inte..hmm..

Ha, ha tänk på vad du skriver. Många får jag som vittnen. he he

Super skojigt att få se honom äntligen. Vart lite orolig där en sväng.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jo, jag med. Men hon har försvunnit igen. Ska gå och natta mig själv nu faktist. Hon kanske svimmade av trötthet på tangenterna. *ler* Fast hon ser ut att vara inloggad.

Gejsa jag kan vara ditt vittne till din o Lindas Deal!!!
Ska ni åka o hälsa på Linda nu när fölisen har kommit???

Ja, vi ska åka. Men vi väntar ett tag så att dom går i hagen med dom andra och så. Vill inte störa Soya för mycket. Fölet måste få kontakt med sin mamma mer först. Och sedan ska dom in i gänget. Men sedan kommer vi och tittar. Då får du ha kaffepannan på Linda. *ler*

Ha ha ha, jag är alltid inloggad men inte alltid vid datorn, särskillt inte nu med en fölbebis i stallet.
-Ja Carola kaffet är nykokat:)

Förstår det ni som inte har modém. Ni kan ju vara ute dygnet runt ju.
Tack! Men jag vill inte ha så gammalt kaffe. Du får nog koka nytt när vi kommer. *ler*

Okej