Färger på sto och vallack/hingst..
Har ni olika färger på utrustningen på ston och valacker/hingstar??
Alltså typ rött på ston och blått på valacker/hingstar.. eller gör ni som jag och blandar efter vad hästen passar i?
Min lilla dam har både "tjejfärger" och "killfärger".
Nää, försöker snarare hålla mig till så lite och diskreta färger som möjligt.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Vi försöker hålla isär färgerna, blått/grönt/svart till Corall och rött/lila/rosa/svart/brunt till Foxen :)
Jag har nog haft de flesta färger till min häst, nee men väldigt många iaf! :) Jag tycker det är så kul, med lite nya grejeer och färger;P
Blått till Lyrik. Hade grönt till gamla tanten, Skyan.

Rosa till killar = SNYGGT! ;-)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Skulle velat ha rosa till vår b-ponny vallack… Men det blev ljusblått i stället!

Bas färgen är svart till mina tigrar och sen vitt.
När det gäller mathinkar mm så har ametist lila (ametister är ju lila) Kiara rosa och karisma rött.

har så naturliga färger jag kan till fontane. men aldrig rosa på honom…….så lite är det nog med tjej och killfärger….bangar en del färger ja

oskar hade rött och han passade fint i det tyckte jag =)

Just nu blir det nog mest svart el vitt. Annars har jag nog en hel del blåa o gröna "prylar" typ täcken o så.

min arab som jag hade fick bara ha vinröd.. hon passade perfekt i det..
Min stora vallack har rosa (helst bejbirosa) haha.. det passar honom tycker jag..
Banjo har just nu en vinröd/rosa aktig grimma som han är snygg i :'D

Överlag försöker jag ha grönt till allt o alla :)
När jag hade fler hästar hade dom egna färger det var lättast att skilja ut grejorna då. de senaste 4 hade ljusblå, blå, grön och röd. nu är det bara ljusblå kvar, dom andra fick med sig sina färger när dom flyttade till sina nya mattar.
Jag har mest blått och lilla till min pålle.