Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1314 ggr
Maja
0

Jag har..

TRÄFFAT PRINS CARL PHILIP!! :D :D :D :D

Ooooooh, han är sååååååå underbart snygg!! ;) Hihi.. Träffade honom när min brorsa hade spelning, stod bredvid honom typ hela tiden, sen så pratade vi lite, han gillade min brorsas musik.. "Han har fått rösten och du har fått utseendet" sa en av hans kompisar och han log och nickade.. :P Haha, jaaaa visst är det häääääftigt?! XD

gejsa
0

Haha landa nu! Han är ju bara en vanlig person ju. *fniss*

Maja
0

Men så otrooooligt snygg.. :D

lisette
0

nej men sluta!!!! snygg? =)

gejsa
0

Han är inte särskilt snygg på bild eller tv:n iaf. :)

Alex
0

Vad lång tid det tog innan du skrev det, har väntat på det jättelänge ju. ;P

Dessutom glömde du kramen.. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

IRL är han en riktig snygging.. :P Lite kort bara, jag är längre än honom.. :P

Men aww.. Hans leende dödade mig.. :P Hahaha.. Sedan så vet jag att han gillar öl också.. ^^ Tjeckiskt ska det vara!! XD

#5 - Jag vill ha min tröja nu!! XD

gejsa
0

Din brorsa förresten vad spelar han i för band?

Alex
0

#6 Du ska få den när du kommer, jag lovar.. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

bubbelbubbel
0

Jag som trodde du hade köpt häst ju :-P men en prins på kroken är ju inte fel det heller ;-)

lisette
0

bub är du på jobb eller?

bubbelbubbel
0

Ja…..*pip*ställe. Vill inte alls vara här idag. Uh!!! Vill bara gå hem och dra täcket över huvudet.

lisette
0

gör det då… du får trösta dig med att när alla andra går o jobbar så kan du sova.

bubbelbubbel
0

det är bara en natt kvar denna veckan för mig nu.
hade nog visserligen hellre jobbat än att vara på sjukan. *hypernervös*

reddie
0

prinsen är ju en riktig HUNK!!! *avis*

Loa-bg
0

Haha, jäkligt kul i vilket fall!! ^^

MiaMaria
0

Kul! =) Själv så bor man ju kungligt, faktiskt i kungens hus, eller ja, ett av dom =)

Johanna
0

han är inte nån heting i mina ögon men lite ballt att ha träffat honom allafall :)

Sussi
0

Stiiiil!!

Men snygg? Tja, beror på vem man frågar, fråga inte mig… ;)

Det enda jag kommit i kontakt med vår president var när hon vinkade åt mig och mina kompisar, wohoo! ;)

Tänkte som Bubbel att du köpt häst eller nåt :)

Maja
0

Haha.. Ääääh, det var rätt så kul i alla fall.. För jag får filma när de spelar ibland så jag stod längst bak, bredvid Carl Philip och han tittade på mig och log hela tiden.. Aww.. <3 Sedan, när det var slut så kom en känd rallyförare fram till mig och kramade mig..
- Visst var de bra?! sa han
- Haha.. Ja, det är dem.. Haha.. Det är min brorsa som sjunger..
- Nääääe, är det sant?! Jag känner honom!!
- Hihi, jag vet.. ;)

Han visade sina kompisar och presenterade mig:
- Först har jag med mig en journalist, sedan en fotograf, sedan en tråkig livvakt, så honom kan vi glömma, sendan har jag med mig en helt vanlig prins..

Hihi.. Jag visste inte hur jag skulle reagera.. Jag skakade hand med alla, sedan var det bara Carl Philip kvar så jag sa "Ehhm.. Hej, Maja heter jag".. och skakade han med honom.. XD Han log som bara den.. Aww.. Rallyföraren frågade om jag kunde sjunga, men näää.. Haha.. Så han sa "din brorsa har fått rösten och du fick utseendet", och Carl Philip nickade och log.. XD Aww.. Jag tänkte säga "Ja, du ser ju inte så dum ut du heller" men det hade inte låtit så bra.. XD

Nu väntar jag bara på en inbjudan till slottet då.. XD Hahahahahaha, nej men det var grymt häftigt att få träffa honom.. Jag tog med mig honom och rallyföraren + journalisten + fotografen + livvakten in backstage där de fick hälsa på alla i bandet, jag stod bredvid Carl Philip hela tiden.. :D *kram* Hihi.. :P

gejsa
0

Haha du verkar ju riktigt kär när man läser vad du skriver. *ler*

Men du har fortfarande inte svarat i vilket band han sjunger i.

Smex
0

HAHAHA!!! Gud vad kul. Kan förstå att du stod med ett stort leende på läpparna hela tiden. Jag skulle vara spänd som en fiolsträng. HAHAHA!!! Är så avis på dig.

Maja
0

#20 - Hahahaha.. Nääääe.. XD Han är bara så grymt snygg.. :P Ojdå, förlåt, såg inte att du hade frågat det.. :P Sorry, Ruh heter dem, inte så många som känner till dem…….än.. ;)

#21 - Hihi.. :D Jag sitter nu bara här hemma och väntar på att han ska ringa.. HAHAHAHA!! Nejdå.. :P

gejsa
0

Borde väl vara känt i Stockholm iaf eftersom du skrev att prinsen gillade bandet. *ler*

Vad spelar dom för musik då?

Maja
0

Haha.. Njae, de gav ut sin första skiva i maj, har väl bara sålt runt 1000 ex skulle jag tro.. De har spelat med bl.a. The Ark i sommar, så förhoppningsvis så blir de väl bara större och större.. :) Hmm.. Det är lite svårt att säga vad de spelar.. Typ lite pop/rock.. VIssa jämför dem med Coldplay, men näääe.. Det tycker inte jag.. ;)

gejsa
0

Hihi har lyssnat på dom nu på nätet.

Alex
0

#20 Så fort det är en söt kille med i bilden så verkar Maja väldigt kär kan jag säga.. ;)

Jag har fått sitta och analysera deras musik på order från Majas pappa… Fundersam Fast sen när han frågade vad jag tyckte om den vågade jag inte säga "nää, inte min musik", kändes liksom inte så bra som ett första intryck direkt.. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

AusaBausa
0

Eh?prinsen snygg? Näää!

dock häftigt o träffat en prins…men har mina 5 prinsar hemma o är rätt nöjd med dem;-D!

Maja
0

#25 - Visst är de bra?! :D

#26 - Oavsett vad du säger så vet jag att du gillar dem.. :P

gejsa
0

#28# Jo då, men jag gillar nog en annan sorts musik med tyvärr. *ler*

Alex
0

#28 Mm visst ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Fabulus
0

Och jag har ridit Brasiliens fd presidents häst….

Carl Philkip snygg????

Är gammal nog för att i så fall hellre titta på högsta tuppen, kungen.

Maja
0

#31 - Hihi.. Ooooh.. :P Skoj!! :D Haha, jaaa, han ser faktiskt rätt så bra ut.. (A)

lisette
0

#31 haha!

#32 men sluta, det gör han väl ändå inte?

låter verkligen som om maja är kär :D

Maja
0

#33 - Äääääääääääääääääh.. *räcker ut tungan* ;D

Alex
0

#33 Nähä, tycker du? ;) Hon var ledsen förut och frågade mig varför han aldrig ringer…. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

lisette
0

du måste ju kunna fixa numret på ngt sätt. annars får du ta reda på var han bor maja och stå utanför med plakat där det står:

"aj lav jo CP! kal mi"

Alex
0

#36 Inte jättebra kanske, för enligt uppgifter ska han bo större delen av tiden hos sin flickvän.. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Uppgifterna är falska, jag har inte sett honom här någon gång..

lisette
0

#37 jag ser inte problemet? ;) ;)

Alex
0

#38 Hahaha usch, ska vi klaga på den som hittar på såna dumma uppgifter? ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Jaaaa, skippa insändaren om våran osociala kungafamilj, klaga istället på felaktiga uppgifter om hans flickvän..

Alex
0

Japp, får bli det istället!

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Fabulus
0

Man får ju titta på karlar i rätt ålder.

Pessoa dn äldre…

Svennis…

Conny Evensson…

Börja inte tälta utanför porten, "känner " en kille som gjorde så utanför Madde, slutade med "krama-dig-själv-tröja" och transport till psyket samt en plats bland de tio farligaste för landets säkerhet hos SÄPO.

Dessutom red jag faktiskt hästen…..1984!

CarolineO
0

När jag var liten var jag såååå förälskad i honom!! Nu tycker jag han ser bra ut, men inte så överdrivet som jag tyckte då…

Alex
0

Hahaha ooh Maja tälta utanför, så gömmer jag mig i en buske med filmkameran! XD

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Hahahahahahahahahahhaha.. *står färdig med tältet under ena armen och en ryggsäck på ryggen* XD

Fabulus
0

Ring mig när du börjar tälta så ska jag se till att mottagnandet på psykakuten blir vänligt och inte så traumatiskt.

Maja
0

Gött, då gör jag det!! XD

Malin-A
0

haha du e knas Juve.. tycker han C-p ser sliskig ut =P

PonnyAnnie
0

Haha,vad kul! Men jag kan ju inte hålla med om att han är snygg…;P

__iE
0

Maja, de har ju spelat med MArtin stenmark också ju ;)

+ att prinsen ser ju bra ut :O :D

Maja
0

#51 - Jepp, och Andreas Johnson.. :P Och The Who.. ;) Hihi.. :D Jaaa, visst är han fiiiin?! :D

__iE
0

jaa, han ser helt klart bra ut :D

Amazing
0

Är det här ett skämt, eller en allvarlig tråd? :P Ursäkta mig herregud så seg jag är:P

Alex
0

#54 Att hon har träffat Carl Philip är inget skämt, men sen har jag ju svårt att tro att hon seriöst har tänkt tälta utanför slottet.. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Amazing
0

#55: Aha okej:P Ja, det hade varit en vacker syn xD Då kommer han nog inte vara så glad nå mera xP

Maja
0

Hahaha.. Jo, jag har träffat honom, men tälta utanför slottet tror jag att jag skippar.. XD

Amazing
0

#57: Bra val, Maja! Haha, tänk om man hade ett vitt tält xD