Programmet ID
Jag tror att det kan vara min tur att vara med i nästa program av ID på måndag ;o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Wohooo!!!! Äntligen!! Fått sitta och följa det varje gång bara för att se!! hihii…har satt mamma på att hålla koll oxå..blir galen av att sitta och titta på ett helt program av det om man inte behöver :P hihi

Om de inte har ändrat runt i ordningen som de spelade in programmen så borde det vara min tur nästa måndag :o)

Aha inte förrens NU säger du det. Jag som inte tyckte det var så bra men har suttit och tittat på det ändå för att inte missa dig ju. *ler*
Okej då får vi allt kolla på måndag..har inte sett det alls!
Får försöka komma ihåg det då, då ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Woho :) Jag tycker det var rätt kul programidé, sitter och gissar lite med farsgubben när det går :P

Ok!! Då får man se till att på det nästa gång då!!

O vad roligt, tycker programet är rätt kul när man kan gisa lite själv =)

bara jag som inte vet vad ID är?
haha

hah inte jag heller
Ett TV-program på femman, går på måndagar 20.00 ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

okej. och handlar om?
Är ett antal personer (12?) och lika många identiteter (kan vara ett yrke, eller nåt annat de 'är' liksom..) Så är det en person som ska gissa vilken identitet som hör till vilken person. Handlar väl om fördomar helt enkelt. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

aaha, då hänger jag med =P
då ska jag titta på måndag.har glömt bort det dom senaste gångerna…
tjoho ! då ska jag komma ihåg att titta !

#3 Jag visste det inte själv förrän i måndags när jag såg programmet och jag kände igen killen på slutet som tävlade. Vi fick nämligen sitta och titta på inspelningen av det programmet i green room inan det var våran tur att gå in i studion ;o)

oh vad skoj!!! :D

Ska du vara gissare eller en identitet??

#19 identitet!

Okej! vad för någon? e de hemligt? nä? :S hahaha

#21 pacemaker

Ok då förstår jag varför du vet det nu. Ska verkligen titta på det. Men måste säga att sånt kan man ju inte se på en människa om man har. Så jag antar att personen inte vinner. *fniss*

Jag antar att jag kommer vara med i nästa avsnitt så jag hoppas att jag inte jobbar kväll då för vi har inte kanal 5 på jobbet :o/
Gejsa - Den tävlande har ju flera olika möjligheter att lista ut de olika id´na på…jag avslöjar inget hur det gick för "min" tävlande ;o)

#24# Jo, det vet jag. Har ju sett alla programmen. *ler*

hallå nu får du ta och berätta xD vad är du och lyckades den tävlande lista ut det? ;)
#26 Kolla på tv på måndag istället ;)
Men det har väl redan varit med en med pacemaker i programmet? o.O Eller har jag drömt det?
Hanna

Du har nog drömt :P

ja, du måste verkligen har drömt det. Jag har ju sett alla program. *ler*

#27 aha (A)

Jag har skrivit på kontrakt om att hålla tyst så ni får snällt titta på burken och vänta och se :o)
Idag är det iaf. med en pacemaker på riktigt! ^^
Hanna
Mwahaha, jag tror jag vet vem hon äääär :D
I ett par förvirrade ögonblick trodde jag att jag missat dig när jag var och hämtade mat. Sen så sa syrran åt mig att "Men Pacemakern är ju visst kvar!". "Jaha, där" XD
Men nu vet jag också vem du är :P
Hanna

hihi.. jag såg dig!! =)
Woho, jag hade rätt :D
vad du var fin charlotte !! :D

håller med Bubbel och nickar instämmande!
Jag missade det :(

JAG SÅG DET :D
MEEEEEEEEEEEN, jag trodde ju att du skulle vara med och spela om pengarna :/
Naej! jag missade det!!!!!!!

jag såg dig ! :D
föresten, ngn som kände igen elitryttaren? tror ja sett henne förut..
jag kände inte igen elitryttaren. undra vilken slags elitryttare hon var…

Jag såg dig också *tihi* men det va knapp jag kunde titta på programet, han va ju sååååååå dryg han som spelade och hans tjej kompisar va sååååå drygggggaaaaaaaa. *suck* Oj va jag är gnällig =0/
Hon kanske rider på annat ;) Nej, jag blev också lite nyfiken… Kanske CBA har snackat nåt med sina lagkamrater och kan komma hit och skvallra tro?

#46 x)

jag har sett VARTENDA program, tror ni inte jag missade dagens för vi hade styrelsemöte? sååå störigt.
när går reprisen?
Finns webbtv att se på www.kanal5.se annars för er som missade programmet.. ;)
Sen så har jag en gissning på vem elitryttaren kan vara.. Men inte helt säker då jag aldrig har sett henne så iordningfixad förut.. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Sådär.. Fick jag medhåll av Maja också, så nu är jag mer säker. ;) Vi tror i alla fall att elitryttaren är Jamila Berg. Eller ja, tror och tror.. Vi är väl rätt säkra till och med. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#49 Men för det är det en fördel om man har bredband, och det har väl inte lilla lisettan fått än? 
Ahaa.. Hon får hälsa på grannen. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Mmm, för grannen har nog bredband eftersom det var en bonde nån mil bort som sa tvärnej när dom ville gräva ner kabeln på hans mark… Eller hur var det lisette? :)
Men suck på dig. Hon får väl åka nån annanstans då! Tror inte hela Skåne är utan bredband direkt..
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Nee då Skåne har bredband ;)
Just det, tack Petra! ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

vi har ju fått "bredband" via tre. så jag sitter o kikar på det nu. =)
men annars är det nergrävda bredbandet på g faktiskt. bonden fick ge med sig. =)
Nämen se där.. Tror bestämt att Jonas hade fel.. Igen. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

men vilken var elitryttaren då?

äsch er har man ju ingen nytta av…
vad DRYG människan som gissar är. hade jag stått där så hade jag fått spel.
Jamila Berg har jag ju redan sagt. ;)
Jag klarade inte av att se hela programmet pga honom…
Mvh Alex
Värd för Ridsport

jamen vem sjutton var hon då? vet ju inte hur hon såg ut. men fick reda på det sen! =) alrdig hört talas om.
Islandshästryttare. ;) Kan ju inte säga till 100% att det är hon.. Är ju som sagt mer van att se människan osminkad med platt hår och ridhjälm på huvudet.. ^^
Men du kan ju få jämföra själv.. :P www.jamilaberg.se
Mvh Alex
Värd för Ridsport

aaah men jaha, tro fasiken att jag inte visste vem det var.. =)
men det var hon som var svart ivf som var elitryttaren.

Haha jag missade fel på vem du var. Men kul att få se hur du såg ut iaf.

#60 Sa jag ju, han va sååååååå dryg
ja han var fruktansvärd, och hans kompisar med. men usch !
hörde ni inte att han sa att han visste vem det var som hade pacemakern, men ändå gissade han inte :P haha !
och läppstift tror jag han hade med :P
jag såg dig Cba.:)ja han var otroligt störande……

#66 mm läste ditt sms kl tio på kvällen. då hade jag inte sett avsnittet… blä på honom.
Och jag tycker att de som varit med hittils varit dryga ;) Han och hans kompisar var ju helt klart värst!
Tror inte jag tänker fortsätta titta, för kommer det fler såna blir jag nog galen. Stackars Hans!

nej nu har ju charlotte varit med… =)

Han som gissade kommer från samma stad som mig.. Han var programledare för Böglobbyn om ni sett det programmet?

#72 Hihi jag kan verkligen se mig honom som programledare för de programet, men är hemskt tacksam att jag aldrig såg programet….

jag missade det för jag tränade.. men ska se det nu via internet :D
#75 Jag hade rätt ändå 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Du borde gå och färga håret tillbaka till originalfärgen tror jag…
Orginalfärgen? Brunt alltså? ;) Är ju inte alltför långt ifrån den nu, lite mörkare bara ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nej, blond såklart… För det är jag övertygad om att du är egentligen :P
Nu har du fel igen. ;) Tror det vore säkrare för din del att vara tyst faktiskt. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Håller med dig slo. Att ha 3 är inte att ha bredband. Men det är iaf bättre än ett modem.

klart det inte är bredband, det är ju inte adsl heller. bredband är ju hål i väggen.

"2 hål i väggen" hihihi