Ska snart till SKOLAN!:(
Faan oxå! Ska snart till skolan med min kompis.. Sååååååååååååååååååååååååååååååå himlans tråkigt.. Men jaja.. Jag vill inte precis låtsas som om jag är sjuk.. E de några mer här so hatar skolan?? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGG

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGG

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

JO, vet att det inte är speciellt kul.
jag ska jobba, inte speceillt kul de heller, slutar kl 18 också!

heheh vad jobbigt x(
JAG HATAR DEN men jag har studiedagar tor-fre

har oxå studiedag=)
Nu e jag hemma igen! Så himla skönt med helg! Visst??
Ibland funderar jag på om jag är den enda som gillar skolan.. ^^

Jag gillade skolan när jag gick där.
Tyvärr så inser man inte när man går i skolan hur lätt man har det. Kraven är inte särskilt höga och man har hur mycket tid över som helst. Det är först när man måste börja jobba som man förstår hur lätt livet var under skoltiden…
heeelt sant jn!!!
jag gillade också skolan, och jag gillar att jobba med.
men man hade det såååå bra i skolan, synd bara att man inte vet om det när man är där…

haha :P Jag gillar ändå inte skolan :p haha xD
Vänta du bara… Jag gillade också skolan när jag gick där, och nu i efterhand gillar jag den ännu mer :p

jaaag såklart!!

Håller me slo till 200 %!!!! =)

haha:P
Jag är väl den enda av de som inte går i skolan längre som inte tyckte om den verkar det som.. ;) Fast det hade väl egentligen inte så mycket med skolan i sig att göra.
Sen så ska jag inte säga att det är bättre med jobb, men jag kommer nog aldrig längta tillbaka/ångra att jag inte gick klart skolan…
Men kan ju säga till er i alla fall att om ni inte har några extrema problem så se till att gå klartgymnasiet, blir väldigt mycket lättare sen i så fall. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ja, usch för skolan, eller universitet i mitt fall. Här får vi inte säga skola när vi går på universitet för då har vi inte fattat vad universitet handlar om ;)
Tyckte om skolan i lågstadiet, högstadiet var ok men motivationen fattas i den åldern, det är bara så.