Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 511 ggr
Forssen20
0

Åsikter

Jag tycker självklart alla ska få sina egna åsikter, man ska INTE trycka ner dom och sänka deras åsikter, man är inte själv bäst. Man ska låta alla ha sin egna åsikt, därför postar jag det här, bilder är på samma häst, Bonnie heter hon. Hon är lycklig häst och jag visar här hur bilder kan miss uppfattas, en bild ut fågelperspektiv och en med öronen framåt, bilderna kommer snart. <3

Så, vad tycker ni?
Är denna hästen olycklig eller är bara fotot taget vid en viss tidpunkt då den var lugnt och sov eller vilade eller var den sjuk eller misshandlad eller ja, vad?

Forssen20
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Första bilden titta på denna först, skriv vad du tycker om den. SEN öppnar du den andra bilden och skriver om den . TAKK :)

Forssen20
0

Här kommer den andra bilden, OCH kom ihåg om du skulle hitta ett inlägg emd den översta bilden, vad skulle du göra? Och en med denna bilden?

Denna kallar jag lycka. <3

__iE
0

den ser mer ut som att tycka "måste du komma o ta kort nu igen? *lite sur min* " ..

__iE
0

#2, klart hon ser lycklig ut med så grönt gräs ;) nejmen ..,
du får dessutom inte visa bilder på hjälmlösa ryttare ..

Forssen20
0

? varför får man inte det ? :O och så rider hon inte, hon hoppade upp för att vi skulle ta kort och sen fortsatte vi gå en runda på typ 2 km med Bonnie ponny :)

__iE
0

står i skrivreglerna .. nej, men hon är fortfarande på hästen, elr hur ?! :)

Forssen20
0

hihi ^^,

Marster
0

tyckte bara hästen såg lungt ut på första bilden.

bubbelbubbel
0

tyvärr godkänns inte bilden i inlägg två, då det är en hjälmlös person, ryttare eller ej, på bilden.

Forssen20
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ok, då lägger jag upp en ny :)

Thorsson
0

Bild 1. jag tkr bara hon ser ledsen ut? Inte så glad direk..
Bild 2. Tkr bara att det va som om hon tog fram öronen, man knäppte ett kort sedan va allt inte glatt.

Forssen20
0

ok, bra sagt! :)

paronskrutten
0

Hon ser inte glad ut, men heller inte rädd eller som att hon har ont.

Klart hon är glad när hon kommer ut ;)

Helena