DA??

da? *garv*
Vilken jäkla jämförelse!! vad är det för sida du hittat??? Jag är för gammal för att ha lekt med my little pony så jag har inte en aning om vad som är vad.
hahaha. kul! :)

*garv* det var en på jobb som hittade sidan. fråga mig inte var han hittade den.
jag kände faktiskt igen vissa, gjrode du oxå det bubbel?

opps stängde den snabbt..sitter ju på jobbet..

Jag hade 5 av 12 rätt. Inte fan kunde jag engelska när jag lekte med my little pony. Den enda som jag va helt säker på var typ heart throb. Kunde alddrig uttala hennes namn så den är fastklistrad i mitt huvud.
Saknar mina my little pony's faktiskt. Jag och en kompis körde över alla mina ponys och tillbehör till henne för att leka. När vi lessnat så körde vi över både hennes och mina grejer till mig istället…. på en pulka… mitt i vintern =)

jag hade 7/12 rätt
det fungerar ju inte för mig…
har du lust att skriva länken så kan jag försöka igen..??? please?

jag var säker på cherry treats och chocolate delight.

hade 7/12 xD

4/12 :D
lisette, nä, jag gjorde aldrig det, hah, men jag tittade, ska göra nu. :)
haha, jag hade tyå 2, :)

Fattar inte ett dugg???? vad ska man göra?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

5/12 

# 17 du ska gissa vilka namn som är my little pony (leksaker) och vilka som är porrskådis namn. :D
1 rätt. Vilka knasiga namn, borde vara tvärtom ju!

Sessan - Tänk såhär. Ponnyerna har namn efter hur de luktar, ser ut eller beter sig mest… barn har ju lättare att koppla namnen till en viss ponny då =) Ganska smart tänkt tycker jag.
Åh, nu ska jag gå och titta på en av mina gamla My Little Pony filmer! De är tokbra fortfarande! dessutom är jag sjuk så jag får va lite barnslig =)

1/12

5/12
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

# 21 jag vill ha dom filmerna på dvd… :D min vän har en leksaksaffär, jag står och tittar på barbiena och ponnierna och drömmer mig tillbaks. :D

#24 Det skulle jag också vilja ha. Men det är ju några stycken. Åh, orättvist! Folk tittar ju snett om man går till leksaksaffären för ofta =)
Men de My Little Ponys man kan köpa nu se rju ine alls ut som de vi är vana vid. De va sötare förut! Nu ser de bara missbildade ut

# 25 det var bättre förr eller hur? dessa ser så plastiga ut på ngt sätt.
jag är lite snål där, en sån dvd kostar 89:- o alla andra barndvd i hennes leksaksaffär är 2 för 99:- hur störigt är inte det?
Fyyyy. jag fick 3 rätt! Har aldrig lekt med ponys.
jaja …jag fick alla rätt !!!!!!!!!
Ajaj, jag fick 6/12… Och jag har bara hört talas om my little pony 
hehe åtta rätt hade jag =P Älskar My Little Pony så kände igen de flesta.

#26 Ja, det var mycket bättre förr. Min ena film är trasig =( Vill köpa en ny, men den kostar nåt på 160:- har jag för mig, på dvd. Långfilmen som kom 1986. Nyrelease 2004. Jag älskade den filmen så den är slutkörd =/ Hela bilden hoppar så man blir snurrig.
#28 Grattis!!! Du leder än så länge =) Har du lekt med My little pony?
#29 Ajajaj, vad säger det om dig? ;P
#31, hyyysch 
#21 Fast jag tycker de flesta ponnyfilmerna är så himla dåligt tecknade, ögon och så där hinner ofta inte med för att ta ett exempel… =P Två av de absolut bästa filmerna (och bäst tecknade) är "Midnattsslottet" och "Flykten från Catrina" (tror de heter så på svenska).

#33 Det är ju det som är charmen med de =) Upptäckte när jag tittadepå mina filmer att jag kan varenda replik… hehe

nu har jag hittat my little pony dvd. 2 för 99:- :D på willys. ska dit o köpa resten, köpte bara del 6 :D
hehe… kul test, lite skumt dock…
My little pony var så bra, gillade dock de gamla filmerna bättre än de nya… och leksakerna var också fina (men de som finns ute i affärerna nu ser inte alls lika fina ut =/ ) Min favoritfilm är långfilmen, den med Smojsen ^^

Visst är det den filmen när de ska rädda fladderdalen? Tror att det är den… det är ju den som är trasig av mina filmer =(
Lisette - finns de på willys överallt tror du? jag vill också ha!!!

jag vet faktiskt inte… den heter paradisön. z :D
det är ju bara att leta! jag ska köpa resten nästa gång jag är där :D

#37 De finns på mitt willys också, har tittat lite längtansfullt efter dem, men jag får väl nöja mig med den videon jag redan har med dem :P

min sambo tycker jag är skitlöjlig som vill köpa filmerna… men va fan, man får ju ha ngn hobby :D

haha, jag kan köpa dem och skylla på dottern min. Inte så dumt med små barn ändå. hihi
Audiatur et altera pars

det är nog ingen som förstår åsa…. *ser åsa sitta framför tv:n med en jätteskål med popcorn*

haha, japp inte dumt alls. ;-)
Audiatur et altera pars